Dánský pilot zdemoloval svůj monopost při Grand Prix Belgie poté, co nezvládl výjezd ze zatáčky Le Raidillon a po klouzavém letu se zabořil přídí do bariéry. Pro následující závod v Itálii, který následoval už po týdnu, dostal Magnussen rezervní šasi, další pak tým stihl připravit jako záložní pro případ nějaké poruchy.
Motor z auta, které havarovalo v Belgii, byl odeslán do továrny ve Viry-Châtillon, kde prošel důkladnou kontrolou, zda nebyl poškozen. Na nic se nepřišlo a proto bude nasazen v některém z dalších závodů. "Je pravděpodobné, že Kevinovu pohonnou jednotku ze Spa-Francorchamps použijeme v pátečním tréninku v Singapuru nebo Malajsii. Zdá se, že motor není po nehodě nijak vážně poškozen," uvedl technický ředitel Renaultu Bob Bell.
Co lze čekat od Renaultu v Singapuru?
Co se obecně týče agregátů Renault, Bell je přesvědčen, že v první náročné sezóně pro Renault je výkon a spolehlivost jedním z mála pozitiv pro francouzskou automobilku.
"Je to jeden z mála úspěchu tohoto roku, jak dobře náš motor pracuje. Není to jenom o schopnosti generovat určitý výkon, ale také o solidní spolehlivosti. Viry-Châtillon v této věci odvedlo úžasnou práci," dodává Bell.
Tým už se také těší do Singapuru, kde očekává podstatně větší šance na úspěch. Monza s nízkým přítlakem a vysokorychlostním charakterem okruhu nebyla pro Renault tím nejlepším prostředím, okruh Marina Bay bude jiná záležitost.
"Na závěrečnou část sezóny se těšíme, zvláště na okruhy, na nichž budeme moci ukázat své silné stránky. V předchozích závodech, zejména ve Spa-Francorchamps jsme naznačili, že potenciální výkon tu je, ale z důvodů různých incidentů jsme ho nemohl patřičně předvést a zúročit. Singapurská zákoutí, ostré zatáčky a krátké rovinky jsou pro nás platformou, kterou potřebujeme, abychom se dostali do formy," prohlašuje tenerální ředitel Cyril Abiteboul.