Kličkování v pravidlech bylo BAR vyčteno

Daniel Šupa, 16. března 2005, 11:30 Google+

Mistrovské body jsou tím nejcennějším, po čem jezdci a týmy prahnou. Od jejich počtu se odvíjí vše.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
B.A.R

B.A.R | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Sdílejte článek

Rozhodnutí BAR při GP Austrálie, v samém závěru vozy z nebodovaných pozic stáhnout, přineslo kritiku. Poněkud “vyčuraná“ hra Nicka Frye snižuje podle jiných osobností F1 kredit této stále ještě mladé stáje, který vybudoval odvolaný šéf David Richards.

BAR využila kličky v pravidlech. Vůz, jenž závod nedokončil, může příště startovat s novým motorem. Podotýkám, že platí pravidlo, jeden motor na dva závody, a teprve poté může být použit nový.

„Není to dobré ani pro sport a ani pro podívanou diváků. Je to fraška, automobilky tvrdí, jak je jejich motor v osobních vozech spolehlivý, přesto využijí ten svůj v monopostu raději jen na 50% a vymění ho. Proč? V případě BAR nejde o nouzi, ale o chladnou kalkulaci,“ prohlásil technický ředitel Sauberu Willy Rampf.

Také Toyota kritizovala takový přístup. „Využití mezery v pravidlech je v rozporu s duchem závodů. Byli jsme ve stejné pozici jako BAR, přesto jsme takovou cestou nešli,“ dodal šéf oddělení motorů Luca Marmorini.


Foto: BAR Honda

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Kličkování v pravidlech bylo BAR vyčteno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

Charles Leclerc má u Ferrari pozici jistou

"Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

Start závodu v Kanadě

Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Barrichello, Rubens

Ferrari nepustilo jazdcov na testy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Nestal jsem se jedničkou Ferrari," tvrdí Leclerc

  2. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  3. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Úsporná opatření nekončí. Na čem se bude dále šetřit?

  6. Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud