Ferrari restrukturalizuje své aerodynamické oddělení. K jakým změnám došlo?

Petr Hlawiczka, 1. září 2016, 06:50 Google+

Ferrari potvrdilo restrukturalizaci svého aerodynamického oddělení. Do týmu F1 přichází specialista se zkušenostmi z GT - Enrico Cardile.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 02.09. 12:45) Napište svůj názor
Ferrari sáhl po dalších personálních změnách ve svém oddělení aerodynamiky

Ferrari sáhl po dalších personálních změnách ve svém oddělení aerodynamiky | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Po provedení analýzy silných a slabých stránek týmu na popud prezidenta Sergia Marchionneho přišla Scuderia s tím, že je třeba tlačit spíše na výchovu vlastních talentů. Jamese Allisona tedy v dohledné době zřejmě nenahradí žádným velkým jménem - místo toho dává prostor lidem ze své organizace.

V Maranellu se musí změnit také aerodynamické oddělení, protože jeho bývalý šéf Dirk de Beer byl přesunut na jinou roli. Aerodynamice tak nyní bude velet Cardile, jenž měl na starosti vývoj projektů v GT. Po jeho boku bude pracovat podle motorsport.com jako hlavní aerodynamik David Sanchez, jenž dříve pracoval u Renaultu či u McLarenu.

K restrukturalizaci došlo během letní přestávce a podle šéfa týmu Maurizia Arrivabeneho udělalo s těmito změnami Ferrari krok správným směrem: "Naším úkolem je ukázat cíl a zajistit, aby cíle byly dosaženy," což se italské stáji toužící po titulu dlouhodobě nedaří.

img-responsive

Maurizio Arrivabene (vlevo zády) a nový technický ředitel Mattia Binotto | foto: Scuderia Ferrari

"Pokud jsou koncepty jasné, pak si myslím, že se nepotřebujeme po nových inženýrech ohlížet mimo Maranello. Nehledáme mega talenty. Když máta takovou osobnost, pak je normální, že celý technický tým dělá to, co říká. Ale my takového muže nemáme. Pracujeme na nové horizontální struktuře a koordinátorem je Mattia Binotto," vysvětluje Arrivabene přístup k personální struktuře, kterou se Ferrari snaží okopírovat od McLarenu.

Vytisknout

Diskuze: Ferrari restrukturalizuje své aerodynamické oddělení. K jakým změnám došlo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 02.09.2016 12:45 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nové logo Acury na zadním křídle AlphaTauri AT02

Acura se vrací do F1, Honda chce vyhrát ještě tři závody a s Verstappenem získat titul

Pohonná jednotka Hondy pro Red Bull

Red Bull od roku 2026 nebude moci využívat duševního vlastnictví Hondy v oblasti motorů

Mick Schumacher v Holandsku

Schumacher? Ve Ferrari může dosáhnout velkých úspěchů, věří Capito

Adrian Newey se po nehodě na kole a několika operacích vrací k práci v F1

Newey se vrací po vážné nehodě. "Hned poznal, co je příčinou problémů s nastavením," popisuje Marko

Lewis Hamilton v nešťastné Belgii, kde byl klasifikován jako třetí za Georgem Russellem

"Hamilton to bude mít s Russellem těžší než s Bottasem. Pokud mu dá Mercedes dobré auto," usuzuje Alonso

Sebastian Vettel se svou trofejí za druhé místo po závodě v Baku

Vettel kritizuje rostoucí počet závodů. F1 by se podle něj měla zamyslet

kyber kriminalita

INCORP žaluje programátora Borise Vala

Krátce po startu Velké ceny Británie 2021

Souboj o bronz mezi konstruktéry? Webber porovnává oba soupeře

Max Verstappen a Sergio Pérez poté, co se oba dostali v Turekcu na pódium

"Verstappen nemá žádnou slabinu," chválí svého týmového kolegu Pérez

Dr. Helmut Marko s trofejí po GP Štýrska

Musíme něco udělat, burcuje Marko. Zneklidňuje ho motor rivala

  • Pátek

    • 1. Trénink (18:30 - 19:30)
    • 2. Trénink (22:00 - 23:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (20:00 - 21:00)
    • Kvalifikace (23:00)
  • Neděle

    • Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Monza je jedním z klenotů kalendáře Formule 1

Představení Monzy: Na rovinkách 360 km/h, Ferrari věstí dobrou formu + VIDEO

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Hamilton to bude mít s Russellem těžší než s Bottasem. Pokud mu dá Mercedes dobré auto," usuzuje Alonso

  2. Musíme něco udělat, burcuje Marko. Zneklidňuje ho motor rivala

  3. "Verstappen nemá žádnou slabinu," chválí svého týmového kolegu Pérez

  4. Red Bull od roku 2026 nebude moci využívat duševního vlastnictví Hondy v oblasti motorů

  5. Souboj o bronz mezi konstruktéry? Webber porovnává oba soupeře

  6. Schumacher? Ve Ferrari může dosáhnout velkých úspěchů, věří Capito

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud