Takový názor zastává Paddy Lowe, technický šéf německé značky, který oceňuje kvalitu Red Bullu. Skutečnost, že soupeř dokázal odsunout v Grand Prix Německa, bere jako vítanou podporu motoristického sportu.
"Můžete si projít velké množství závodů v posledních dvou letech, kde byl určitý počet otázek, které jsme dokázali využít ve svůj prospěch. Ale dnes je tomu jinak. Uznávám, že Red Bull odvádí dobrou práci, což je možná přínosem pro samotnou F1, když jsou nám podstatně blíž než v letech 2014 a 2015. Systém je velice variabilní. Náš odstup od Red Bullu nebyl tak velký jako v Maďarsku, přitom co se týče analýzy okruhu, právě tady bychom měli být lepší než jinde. Je tu stále dost okolností, kterým docela nerozumím," tvrdí Lowe.
Nicméně je technický šéf Mercedesu potěšen, že se týmu podařilo vyhrát závod před letní pauzou. V uplynulých dvou ročnících se jela Grand Prix před čtyřtýdenní dovolenou vždy v Maďarsku a Mercedesu tu v obou případech neuspěl - v roce 2014 vyhrál Ricciardo, o rok později Vettel.
"Neprožíváme sezónu samých double, ale pořád jsme na tom ohledně vítězných závodů dobře. Jen jsme trochu ustoupili v oblasti dvou prvních míst v cíli. V předchozích dvou letech, pokud jde o vítězství před letní pauzou, jsme nikdy neuspěli, přitom takové vítězství má značný psychologický aspekt, když odjíždíte na dovolenou výhrou v kapse. Je to přínos, protože nemáte pocit nějaké blížící se krize. Navíc se nedá předpokládat, že by Lewis do konce sezóny neunikl nějaké penalizaci kvůli motoru, takže jsem rád, že získal nějaké body navíc, aby případnou ztrátu kvůli trestu vykompenzoval," vysvětluje Lowe.
Čtyřiapadesátiletý rodák z Nairobi rovněž vysvětlil, že část týmu se sídlem v Brackley s ohledem na jisté postavení v Poháru konstruktéru pomalu tlumí vývojové práce na modelu vozu pro druhou polovinu sezóny 2016. "Na některých věcech se pochopitelně pracuje dále, ale už můžeme přeneseně řečeno dohlédnout na konec sezóny, takže se podle toho můžeme zařídit," podotýká Lowe.