Alonso: Přístup Hondy k F1 je teď logičtější - přibrala lidi, jede na 100 %

PH, 15. července 2016, 06:40 Google+

Fernando Alonso tvrdí, že přístup Hondy k závodění ve Formuli 1 je teď mnohem logičtější než minulý rok - nabrala více lidí, pracuje na 100 % a výsledky jsou oproti loňsku mnohem lepší.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fernando Alonso s McLarenem poháněným Hondou

Fernando Alonso s McLarenem poháněným Hondou | foto: McLaren

Sdílejte článek

Japonský výrobce se přes zimu Hodně zlepšil, i když McLarenu v šampionátu konstruktérů letos náleží až sedmá příčka. Alonso pozoruje změny nejen ve spolehlivosti, ale také i v jeho vedení a v přístupu.

"Vypadá to mnohem lépe, mnohem normálněji. Vše je logičtější, spíše jako závodní tým se všemi zařízeními pracujícími na 100 % a s více lidmi v továrně v Sakuře," pochvaluje si Alonso, jemuž mezi piloty zatím s 18 body patří 14. pozice.

"Viděl jsem v prezentaci, že jsme použili stejný počet motorů jako Mercedes [v případě Rosberga] - zatím jsme v šampionátu využili tři jednotky, což je celkem povzbuzující. Rozhodně se vše zdá být logičtější a my jsme na tuto výzvu podstatně lépe připraveni, zatímco minulý rok jsme v tomto projektu byli příliš nevyzrálí," pokračuje španělský pilot.

Honda se nyní zaměřuje na nápravu specifických slabin, zatímco loni jich bylo k řešení moc: "Oproti loňsku to je úplně jiné. Minulý rok jsme museli řešit tolik problémů, že jsme na to nikdy nestačili. Museli jsme řešit potíže se spolehlivostí, drobné chyby, které jsme dělali, zařízení nejela naplno, neměli jsme dost lidí a neměli jsme dost energie k navyšování výkonu."

img-responsive

Fernando Alonso si v úterý v Silverstone otestoval novinky na svém McLarenu poháněném Hondou | foto: McLaren

"Tento rok se dokážeme více soustředit na detaily, všechno je smysluplnější, a drobné pokroky dokážeme vnímat. Je to dáno i tím, že jsme uprostřed pole, ne dvě sekundy za Sauberem. Letos s každými třemi či čtyřmi desetinami v další kvalifikaci předběhneme snad šest vozů, což je celkem vítané," těší Alonsa.

Honda sice zlepšila svůj systém pro rekuperaci energie a spolehlivost, nyní ale musí zabrat na výkonu spalovacího motoru: "Jsem teď optimističtější, ale stále je před námi v oblasti výkonu dlouhá cesta. Spolehlivost máme víceméně podobnou jako ostatní a z pohledu využívání energie jsme také na úrovni jako špičkové týmy. Ale pokud jde o výkon, stále nám ho hodně chybí a stále na něm velmi tvrdě pracujeme."

Vytisknout

Diskuze: Alonso: Přístup Hondy k F1 je teď logičtější - přibrala lidi, jede na 100 %

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Alex Lynn s Williamsem FW38 první den testů v Silverstone, za ním Esteban Ocon s Mercedesem F1 W07 Hybrid

Symonds o vývoji pro sezónu 2017: Proč není letošní FW38 tak úspěšný?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud