Britatore kritizuje prezidenta Ferrari a radí, jak získat titul

Petr Hlawiczka, 21. června 2016, 06:20 Google+

Bývalý šéf týmu Benetton a Renault kritizuje prezidenta Ferrari, Sergia Marchionneho, a nabízí mu radu, jak získat titul.

Počet komentářů:  5 komentářů (Poslední 21.06. 11:50) Napište svůj názor
Briatore, Flavio

Briatore, Flavio | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

"Marchionne je nadšencem, to nám ukázal. Myslí si, že když všichni uvidí jeho odhodlanost, tak budou pracovat lépe, motivovaní tím, že promluvil prezident. On ale není odborníkem na Formuli 1," kritizuje Briatore nejvyššího šéfa Ferrari.

"Také já jsem na začátku [u Benettonu] měl několik velkolepých prohlášení. Pak jsem ale jednou řekl, že máme za cíl výlučně vítězství v závodech, pak jsme vyhráli šampionát. Ten nevyhrajete díky prohlášením, ale tím, že budete pracovat jako Mercedes," upozorňuje bývalý šéf týmu Benetton a Renault.

"Ferrari se teď musí zaměřit na udržení druhého místa," komentuje současnou situaci. Minulý víkend v Baku Vettel získal druhé místo, i když mu k tomu trochu pomohl jeden z největších soupeřů: "Naštěstí Hamilton nedokázal zmáčknout ty správné knoflíky, jinak by skončil druhý on."

img-responsive

Ferrari podle Briatoreho potřebuje otevřít technologické centrum v Anglii | foto: Scuderia Ferrari

Co by Ferrari konečně pomohlo k titulu? "Je to těžké vyhrávat v F1. Ferrari nesmí měnit ředitele, už jich několik vyměnilo. Musí se internacionalizovat a jednoduše otevřít technologickou základnu v Anglii.

Když chcete vyrábět šampaňské, pak je lepší působit ve Francii. Když chcete dělat prosciutto, pak je lepší sídlit v Parmě. Ale když jste ve Formuli 1, musíte být v Anglii," radí Briatore.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Britatore kritizuje prezidenta Ferrari a radí, jak získat titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 21.06.2016 11:50 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 5 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Promiň, Lewisi, ale tohle ti říci nemůžeme...

Wolff: Nechte nás mluvit, bude se závodit!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  2. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  3. Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  6. Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud