Brazilec upozorňuje především na to, že ačkoliv pátky kvůli soustředění se na závodní rychlost nebývají jejich nejsilnějším dnem víkendu, v Soči však měli rychlost už od samého začátku. "Je pravdou, že Ferrari a Mercedes byli mimo náš dosah, ale byli jsme třetím nejlepším týmem," popisuje pro Motorsport Massa. Cíl je pro ně jasný: porazit Red Bull.
Ke konci prý mohl jen doufat v safety car. Jeho druhá zastávka v boxech přišla až v závěrečné fázi jako preventivní. Měl dostatečný náskok a obul čerstvé superměkké pneumatiky. Byl tak podle svých slov v ideální situaci: málo paliva a čerstvé pneumatiky. Nic se však nestalo.
Věřil tak alespoň v zajetí nejrychlejšího kola závodu. "Už jsem si myslel, že se mi to podařilo, ale Rosberg na to ke konci zareagoval a zase si ho připsal ke svému jménu. Děsné! Nicméně každý viděl, že Mercedes byl v Rusku neporazitelný," komentuje situaci.
Zamýšlí se také nad strategiemi a pravidly F1. "Často se střetávají různé filosofie, každá z nich uspokojí někoho jiného," domnívá se s odkazem na jednozastávkovou strategii během posledního závodu, kde se museli méně obávat o opotřebení pneumatik.
Nicméně přiznává, že pro závodníka je tato situace lepší, neboť když je opotřebení velké, je závoděné méně vzrušující a jezdci se v podstatě stávají inženýry. Paradoxně to však prý vede k horší show, přestože pilot může jet na 100 %."Je to pro nás méně uspokojivé, ale pro diváky je to lepší. Více zastávek v boxech, předjíždění a nejrůznější strategie, jako jsme viděli například v Číně," uvedl.
Připomněl také, že byl Williams opět nejrychlejším týmem během zastávek v boxech, letos zatím pokaždé.