Všechna rozhodnutí, která Liberty Media dělá, by měla mířit přímo na fanoušky. Vše samozřejmě nějaký ten pátek potrvá, ale už se dají sledovat určité tendence, jakým směrem by noví majitelé značku F1 chtěli dále směřovat. Například pro první týden testů v Barceloně mohou týmy a piloti natáčet krátká videa pro své účty na sociálních sítích.
"Základ toho, co v současné době děláme, se točí kolem fanoušků. Právě fanoušci jsou epicentrem všech našich nápadů, co se týče tohoto sportu. Snažíme se odvádět tu nejlepší práci, abychom dobře sloužili současným příznivcům a abychom přitáhli i nové lidi. To se dá dělat různě, někoho může přitáhnout určitý sponzor nebo držitel práv. Pak jsou tu i týmy a samozřejmě samotní jezdci. Takhle na celý náš byznys nyní nahlížíme," řekl pro Motorsport bývalý výkonný ředitel kanálu ESPN Sean Bratches.
Bratches vidí jako nejdůležitější přísadu právě piloty. Jako příklad uvádí krále sociálních sítí Lewise Hamiltona.
"Jezdci jsou pro nás naprostým základem pro komunikaci s fanoušky, pro oslavy svých úspěchů a řešení všech možných kontroverzí. My se jim v tomto ohledu budeme snažit pomoci. Podívejte se na Lewise Hamilotna, on přesně takto se svými příznivci komunikuje a je z něj velká celebrita. Nechceme mu dát nástroje, díky kterým by se mohl rovnat popovým hvězdám v počtu fanoušků. Chceme mu jen pomoci. S Lewisem jsem byl na obědě a o tomto tématu jsme si povídali. Shodli jsme se na všem a máme nyní společné cíle, kam se na sociálních sítích posouvat," zakončil Bratches.