Toro Rosso se přechod na motory Ferrari prodražuje

iM2, 27. ledna 2016, 22:40 Google+

Ve Faenze museli zvýšit svoje personální stavy kvůli tomu, že není jasné, které převodovky bude italský tým v roce 2016 využívat, a také kvůli tomu, že po změně pohonných agregátů už nemohou tak těsně spolupracovat s Red Bullem v některých oblastech, což je stojí nemalou sumu peněz.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toro Rosso bude muset letos vydat více peněz

Toro Rosso bude muset letos vydat více peněz | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Toro Rosso muselo v důsledku rozchodu s Renaultem, svým dosavadním dodavatelem pohonných agregátů, navýšit personální stavy v továrně ve Faenze. Týmový šéf, Franz Tost, pro 'Autosprint' řekl, že juniorský tým Red Bullu musí do března operovat ve svém týmovém sídle a v aerodynamickém tunelu Red Bullu v Milton Keynes se 480 místo s 380 zaměstnanci, aby auto pro sezonu 2016 stihli řádně připravit.

"Jsem optimistický," řekl Franz Tost ohledně budoucích plánů. Rakušan by si sice přál více času, ale díky pozdějšímu začátku zimních testů než v roce 2015 a zkušenému technickému personálu je optimistický. Trnem v oku mu ale je fakt, že jeho tým bude spoléhat na jiné pohonné jednotky než sesterský tým. Přitom před lety při přechodu na motory Renault bylo argumentováno synergií, která vznikne, když budou obě stáje používat stejné agregáty. 

img-responsive

Hoši, mít jiný motor než Red Bull není žádná sranda | foto: Red Bull Content Pool

"V oblasti hydrauliky jsme spolupracovali, teď si musíme dělat všechno sami." Tost by z dlouhodobého hlediska rád viděl ve svých vozech stejné pohonné jednotky, jaké budou i v Red Bullech. "Vydáváme na to hodně peněz, s větší spoluprácí bychom mohli více uspořit," říká Tost.

Toro Rosso si také staví svoje vlastní převodovky. Logická volba byl jejich odběr od Ferrari, avšak jejich komponenty se už nacházely ve stádiu vývoje, když se podepsala smlouva s Ferrari. Jestli ale budou tyto převodovky opravdu nasazeny, to je zatím ve hvězdách. "Pokud budou převodovky Ferrari spolehlivější, prospěšnější a výhodnější, tak je nasadíme," zakončil Tost. 

Vytisknout

Diskuze: Toro Rosso se přechod na motory Ferrari prodražuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton na trati za deště

Proč se testu mokrých pneumatik nezúčastnil Mercedes?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

  2. "Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

  3. PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

  4. KVALIFIKACE: Další Pérezovo selhání, dvě červené vlajky a triumf McLarenu

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: McLaren je opatrně spokojen, Alpine si sype popel na hlavu

  6. Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud