V letošním roce bude tým stále startovat pod označením Jordan Toyota s vozem Jordan EJ15. Tým však je již dnes vlastněný skupinou investorů kolem Alexe Shnaidera. Eddie Jordan se bude věnovat marketingu a na postu šéfa stáje ho nahradí pravděpodobně Trevor Carlin. Do sezony 2006 nastoupí tým již pod označením Midland F1.
„Jednal jsem v posledních měsících s mnoha zainteresovanými stranami a toto jsou ti praví lidé pro náš tým. Jsou naprosto oddáni F1 a v budoucnu se vrátí tento tým ke konkurenceschopnosti, kterou jsme již dříve prokázali. Tato smlouva poskytne potřebné zázemí a bezpečí,“ konstatoval zakladatel Jordan Grand Prix Eddie Jordan.
Jordan vstoupil do F1 v roce 1991 a čtyřikrát triumfoval v závodě Grand Prix s Damonem Hilem, Heinzem Haraldem Frentzenem (2x) a Giancarlem Fisichellou.
Eddie Jordan je spojován s možnými funkcemi v Mezinárodní automobilové federaci a nebo jako spolupracovník, či nástupce Bernieho Ecclestonea. Jaká bude ale jeho skutečná budoucnost ukáže až další vývoj.
Bude nyní zajímavé sledovat, jak dalece již byla příprava projektu Midland F1 rozpracována a smluvně sjednána. Například Dallara, jež měla stavět monopost, již v Itálii buduje nové výrobní prostory.
Koupil Shnaider Jordan jen aby se vyhnul vstupnímu poplatku a dříve dostával peníze za prodej komerčních práv? Nebo jde nakonec ve své podstatě o to, že čím méně týmů bude, tím více peněz na každý z nich může připadnout? Navíc ještě získá zkušené lidi, z nichž by si mohl vybrat ty, kteří se mu budou do týmu Midland F1 nejlépe hodit…
Foto: Jordan Grand Prix, Heinz Harald Frentzen