Trulli vysvětluje neúspěch v závodě

Daniel Šupa, 23. července 2003, 09:51 Google+

Z vynikajícího druhého místa na startu se ujal Ital vedení v závodě GP Velké Británie. V cíli byl však až šestý. Co bylo příčinou?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Pokud hádáte technické problémy, špatně. Pokud zdravotní problémy, také naštěstí ne. Případnou špatnou volbu pneumatik? Snad, ale hlavní příčinu vidí italský pilot ve dvou výjezdech Safety Caru a vlastním selháním!

„Velmi dlouho jsme zvažovali, které pneumatiky máme použít. Předpovědi počasí byly pro sobotu a neděli odlišné, ale nakonec jsem zvolil měkčí gumy,“ řekl Trulli na webové stránce týmu Renault. V sobotní kvalifikaci se ukázala volba správnou, zisk druhého místa na startu byl velkým úspěchem. V nedělním závodě to zpočátku také vypadalo dobře. Měkčí směs měla lví podíl na výborném startu a úvodní části závodu, kdy svým pronásledovatelům překvapivě ujížděl.

Po prvním výjezdu Safety Caru se však pole zase sjelo a náskok byl pryč. Po restartu Trulli vedení udržel, ale po druhé žluté fázi se vidina úspěchu rozplynula. „Když se objevil podruhé, znamenalo to pro mne konec. Také psychicky mne to rozhodilo. Kimi mne pak díky vyšší top speed předjel a já se sesypal. Před závodem jsem si velmi věřil, technika vozu tentokrát neselhala, ale já zřejmě ano,“ prohlásil Jarno Trulli.

„Toužil jsem po stupních vítězů, ale nedosáhl jsem na ně. Byla to však pro mne velká motivace, vidět Renault v čele. V dalších závodech se to pokusím zopakovat, ale především dojet na stupních vítězů,“ dodal Trulli.

Zdá se Vám to po jeho prohlášení z minulého týdne divné? Vzpomeňme na to, jak Trulli tvrdil, že je stejně dobrý jako Alonso, ale technické problémy mu nedají vyniknout. Když však tuto možnost má, psychicky se položí. Je až s podivem, že Jarno má vždy po ruce vysvětlení, které vedení stáje tak snadno přijímá a přechází…

Vytisknout

Diskuze: Trulli vysvětluje neúspěch v závodě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fisichella navštívil sídlo Sauberu - anotační foto

Fisichella navštívil sídlo Sauberu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud