Grosjean připouští, že odchod k Haasu představuje riziko

Robert RoBertino Pavelka, 17. prosince 2015, 13:55 Google+

Za čtyři roky působení u Lotusu se Romain Grosjean postavil desetkrát na stupně vítězů. Je si dobře vědom, že změna prostředí může mít různé dopady na další vývoj pilota. Proto připouští, že pro jeho kariéru může odchod do týmu Haas znamenat i jisté riziko.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 18.12. 12:45) Napište svůj názor
Romain Grosjean riziko nevylučuje, ale na budoucnost hledí optimisticky

Romain Grosjean riziko nevylučuje, ale na budoucnost hledí optimisticky | foto: Lotus F1 Team

Sdílejte článek

Z posledních čtyř týmů, které vstoupily do F1, už přežil jediný Manor, který také dokázal získat i nějaký bodovaný výsledek (Jules Bianchi v Monacu 2014). Od Haas F1 Teamu se od počátku čeká mnohem víc, takže tuto statistiku berme jen jako zajímavost. Grosjean ale rozhodně nepodceňuje tlak, který je na tým vyvíjen.

"Je tu riziko, protože víte, čeho byste chtěli dosáhnout, ale netušíte, jestli se to povede. Ale je to stejné jako v životě, když se rozhodnete něco změnit, víte co a jen se můžete dohadovat, jak to dopadne. Ale odchod k Haasu neberu jako vyslovený hazard, měl jsem určité informace a o svém kroku jsem stoprocentně přesvědčen," vysvětluje své pocity Grosjean.

Haas má už mnohokrát komentované partnerství s Ferrari ohledně motoru a dalších komponentů, Grosjean si je také vědom, že jeho přítomnost u amerického týmu posílí jeho vztah s Ferrari, ale odmítá tvrzení, že je to hlavní důvod jeho odchodu od Lotusu. "Ferrari bude mít možnost detailněji posoudit má data. Budu jim víc nablízku, ale nešel jsem k Haasu, protože byl chtěl místo u Ferrari," odmítá spekulace Francouz.

"Projekt Haas F1 Team se mi líbí, stejně tak se mi líbí skutečnost, že jde o americký tým, mé sympatie mají i Gene Haas a šéf týmu Günther Steiner, a také uznávám způsob, jakým se do F1 dostali. Pokud v Melbourne budeme mít úspěch a dokonce bychom se dostali do poslední části kvalifikace, bylo by to něco úžasného, a já budu rád součástí takové velkolepé podívané," dodává Grosjean.

Vytisknout

Diskuze: Grosjean připouští, že odchod k Haasu představuje riziko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 18.12.2015 12:45 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fernando Alonso

Dennis: "Alonso věděl, do čeho jde. A dobře ví, že dosáhneme velkého zlepšení"

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud