Red Bull sice projevil formální zájem o spolupráci s Hondou v sezóně 2016, když sháněl motor, Woking ji však zarazil: "O tom nediskutujeme. V Red Bullu mají očividně problém, který si způsobili sami, nikdo jiný. Nejsme charitativní nadací, nejsme tady kvůli tomu, abychom druhým pomáhali," uvedl tehdy závodní ředitel McLarenu Eric Boullier.
Araj veto McLarenu sice nechce komentovat, ale zdůrazňuje, že v plánech Hondy bylo vždy dodávat své pohonné jednotky více týmům ve Formuli 1. K tomu se ostatně zavázala vůči FIA i Berniemu Ecclestoneovi.
"Víme, co se psalo v médiích, z našeho pohledu, z pohledu Hondy, jsme již od počátku sezóny tvrdili, že jsme otevření vůči dodávkám více týmům. Dor Formule 1 jsme přišli s tím, že jsme na to mysleli. Nemůžeme komentovat veto, ale Honda je vždy otevřená a v myšlení je napřed," říká Araj.
Letos se kvůli zvolenému konceptu své pohonné jednotky trápila s výkonem i spolehlivostí, očekává ale, že během zimy dosáhne velkého pokroku po odstranění základních nedostatků v ERS systému. I v příští sezóně bude pohánět pouze McLaren, který má u ní díky exkluzivní smlouvě status továrního týmu. S britským týmem ale v tomto ročníku nasbírali doposud jen 27 bodů a v šampionátu konstruktérů je za nimi pouze Manor, který jezdí s upraveným loňským vozem a s loňským motorem Ferrari.