Mercedes totiž technickým ředitelům na počátku týdne vyjádřil výhrady k zamýšleným změnám: úpravu aerodynamiky nových monopostů a vyšší přítlak by podle něj nemusely zvládnout pneumatiky.
FIA proto požádala některé týmy o to, aby s Pirelli v příštích týdnech spolupracovali a přišli prostřednictvím simulací s řádnými daty, které by ověřily oprávněnost takových obav.
McLaren však dal jasně najevo, co si o takových komentářích Mercedesu myslí - nejde mu vůbec o bezpečnost, ale o to, aby nepřišel o svůj náskok. Sdílí závodní ředitel McLarenu obavy německého týmu?
"V podstatě ne. Myslím si, že jde o obvyklou hru, kdy chcete zabránit některým změnám, a tak zkrátka argumentujete pomocí obav o bezpečnost. Od Mercedesu to je ale dost zoufalé," nebere si servítky Boullier v rozhovoru pro Motorsport.
Podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa ale ostatní týmy i přes velkou podporu změn zkoumají "programy a politická hlediska."