Jaké pneumatiky přiveze Pirelli do Singapuru, Japonska a Ruska

Petr Hlawiczka, 9. září 2015, 06:20 Google+

Pirelli dnes oznámilo, jaké druhy pneumatik týmům Formule 1 dodá pro závody v Singapuru, v Suzuce a v Soči. Dvakrát se dočkáme super-měkkých směsí, jednou těch nejtvrdších.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tvrdé pneumatiky Pirelli

Tvrdé pneumatiky Pirelli | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Příští týden se v Singapuru dostanou ke slovu ty nejměkčí pneumatiky, které italský výrobce nabízí, tj. super-měkká směs s červeným označením a měkká žluté barvy. Ideálně vyhovují vlastnostem městského okruhu Marina Bay: rychle se zahřívají a poskytují maximální mechanickou přilnavost.

V Japonsku se naopak bude závodit na tom nejtvrdším, co Pirelli má letos k dispozici: na středně-tvrdých (bílé označení) a tvrdých (oranžové) pneumatikách, které se dobře vyrovnávají s vysokými energetickými požadavky rychlých a náročných zatáček v Suzuce. Letos se tam bude závodit dříve, proto se očekávají vyšší teploty.

Do Ruska zamíří Pirelli se stejnou kombinací jako do Singapuru: se super-měkkými a měkkými pneumatikami, jež by se měly dobře vyrovnat s širokou škálou zatáček a s jemným asfaltem v Soči, kde se velká cena pojede teprve podruhé.

Alokace pneumatik pro příští tři velké ceny

Alokace pneumatik pro příští tři velké ceny | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

V prvních dvou případech se jedná o stejné alokace jako minulý rok, pouze pro Velkou cenu Ruska sáhl italský dodavatel po pneumatikách o stupeň měkčích.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Jaké pneumatiky přiveze Pirelli do Singapuru, Japonska a Ruska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull

Marko potvrzuje, že jim Mercedes motory dodávat nebude. Kdo s kým?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

  2. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  3. Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  4. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  5. Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

  6. Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud