Přestože vše není ideální a pořád ještě chybí některé části vybavení, které za jiných okolností už jsou na místě, vedení předpokládá, že k pátečním jízdám nastoupí tým v plné síle. S tím však nesouhlasí někteří pozorovatelé, kteří deklarují, že se týmu nedostává klíčových komponentů, což by znamenalo, že tým v Itálii nehodlá závodit, jde mu pouze o účast.
Daleko větší pozornost poutá avizované rozhodnutí o budoucnosti týmu a jeho možném propojení s Renaultem. Ačkoliv nepadl žádný přesný termín, pouze bylo deklarováno, že by mělo být jasno před zahájením závodního víkendu, nyní se soudí, že oficiální prohlášení bude zveřejněno do 24 hodin. Další zprávy nesoucí se paddockem tvrdí, že v Londýně se formuje skupina věřitelů, kteří hodlají v pátek u Vrchního soudu prosadit své nároky, což by v podstatě znamenalo identickou situaci s tím, co se dělo v Belgii - v boxech by se opět mohli objevit exekutoři.
Renaultu jako by se tyto okolnosti netýkaly. Zabývá se personálními otázkami a řeší obsazení jednotlivých funkcí. Jedním z vyhlédnutýchje Cédric Vasseur, spoluvlastník stáje ART Grand Prix (s Nicolasem Todtem) a majitel firmy Spark, vyrábějící monoposty pro Formuli-E. Ten by měl být přímo odpovědný Alainu Prostovi. Ohledně jeho přesného zařazení panují jisté dohady, měl by podobně jako Niki Lauda u Mercedesu být nevýkonným prezidentem, zatímco post šéfa by mohl převzít současný generální ředitel společnosti Renault F1 Cyril Abiteboul.