Naposledy jsme E23 spatřili v Abú Zabí při testu Pirelli, co se s ním dělo od té doby?
Nick Chester: Dostal se zpět [do továrny] a byl rozebrán. Díly byly prohlédnuty a prošly údržbou. Momentálně jsou oba E23 zcela rozebrány a leží tady jako holá šasi. Teď opravdu existují pouze jako stavebnice.
Co je tou poslední věcí, co se s nimi děje, když se dostanou zpět do Enstone?
NCh: Každý díl je zaznamenán, pečlivě vyčištěn, a pak uložen. Nyní se vše točí kolem auta pro rok 2016. Než začnou testy, je třeba odvést spoustu práce.
Odejde pak E23 do nebe vozů F1?
NCh: V určitém smyslu ano. Před tím, než bude znovuzrozeno jako předváděcí auto, aby mohlo být používáno v Enstone nebo některými z našich partnerů. Máme pro předváděcí vůz tým, který dohlíží na jeho program a znovu ho pro tyto potřeby sestaví.
Co bude z E23 přeneseno na auto pro rok 2016, pokud vůbec něco, ať už ve formě konstrukce či dokonce fyzicky?
NCh: Jde o třetí rok současných pravidel, proto je přirozené, že letošní auto bude v oblasti konstrukce evolucí E23. Některé části budou sdílet stejnou konstrukci, i když se změnou pohonné jednotky bude většina dílů navržena nově.
Kdy se budeme moci podívat na letošní auto?
NCh: Ještě to chvilinku potrvá. Je mi potěšením sdělit, že na něm plně pracujeme na všech frontách a že se těšíme na to, až s ním vyrazíme na trať.