Ostatně Toto Wolff poukazuje na jeden zajímavý fakt: "Z deseti závodů vyhrát osm a jen jednou nestát na stupních vítězů, to je dobrý vklad do druhé poloviny sezóny. Navíc do ní vstupujeme s větším počtem bodů než loni (letos vyjely Mercedes o 17 bodů více). A vidíte, náš náskok je přesto menší. Jen to dokazuje, že není kdy sundavat nohu z plynu a Maďarsko nám ukázalo, že stačí malá šance a soupeři se jí pevně chytí."
Také Wolff si pochvaluje klid během letní přestávky: "Přestože všichni nabírali energii podle svého naturelu, většina byla stále myšlenkami u týmu, na co se zaměřit; pořád je tu eventualita, že budeme vyhrávat, ale i prohrávat. Proto musíme vytrvale jít za svým cílem až na samotný vrchol."
Technický ředitel Paddy Lowe označil trať ve Spa jako stvořenou pro drama: "Neřeknu nic nového, když budu mluvit o nevyzpytatelném počasí, může přijít déšť, který tu v minulosti ovlivnil nejeden závod. Také budeme závodit na nejdelší trati, takže stačí třeba defekt pneumatiky a je po šancích, pokud se stane na začátku kola. Proto jsou tu tak obvyklé změny v pořadí."
Lowe vidí také Spa jako jedinečný test techniky a dalších komponentů: "Auto tu projde opravdu náročným procesem, je tu třeba dobré aerodynamiky, patřičnou rychlost a přítlak - dlouhé rovinky a značné převýšení si to přímo žádají. Spa, stejně jako Monza, bude jedním ze dvou závodů, kde si ověříme specifickou konfiguraci s nízkým valivým odporem. Ovšem na celkové srovnání musíme počkat do Itálie."