Myšlenka, že by větší týmy poskytovaly těm menším svý šasu už v minulosti na programu dne byla, v současnosti názorově účastníky šampionátu rozděluje. Podle posledního velkého průzkumu fanoušků se 62% vyslovilo pro povolení zákaznických vozů.
Boullier věří, že by taková dohoda měla pozitivní dopad na týmy jako ART Grand Prix, který s McLarenem spolupracuje a v současné době vede průběžnou klasifikaci GP zásluhou Stoffela Vandoorna (před Američanem Alexanderem Rossim z týmu Racing Engineering). "Myšlenka, že by si ART mohl koupit dvě zákaznická šasí McLarenu nebo si je pronajmout, se nám líbí," podotýká Boullier. "Mohou tak být konkurenceschopné bez vynaložení nějakých zvláštních nákladů. A pro nás by bylo lepší dát tímto způsobem příležitost naším mladíkům Magnussenovi a Stoffelovi."
Boullier dále pokračuje: "Jedním z největších problémů jsou dnes náklady na závodění. Zákaznické vozy by byly jedním z řešení, jak dostat na startovní rošt výkonnostně stejná auta, aniž by to vedlo k navýšení nákladů."
Proti je většina menších týmu, jejich názor reprezentuje sportovní ředitel týmu Manor Graeme Lowdon. "Tvrdí se, že zákaznické vozy povedou ke snížení nákladů - dobrá, tak nechte nás, ať je uděláme pro všechny, protože to dokážeme levněji než všichni ostatní. Pochopitelně tohle nikdy nemůže být přijato. Zákaznické vozy nemohou vyřešit základní problém formule 1, jsou jen jednodušší variantou pro příchod a odchod některých pilotů."
Oblíbeným diskusním tématem je i možnost zavedení třetích týmových vozů: 26 % respondentů by se toto řešení líbilo, dalších 39 % by tuto myšlenku podpořilo, kdyby byly vyhrazeny pro mladé, nebo též třetí piloty.
Zákaznické vozy nebo prodejní šasi nebyla dříve v F1 ničím výjimečným, možnost prodávat auta zanikla vlastně s příchodem Jeana-Marie Balestra, ačkoliv se ještě nějakou dobu na startovním roštu objevovali piloti se soukromými vozy. V budoucnu se k této problematice určitě podrobněji vrátíme.