Zástupce týmového šéfa Lotus Federico Gastaldi se domnívá, že jedním z hlavních úkolů je zintenzivnit spolupráci mezi jednotlivými týmy a pořadateli závodů. To by mělo vést k zajímavějšímu průběhu závodního týdne. V posledních dnech se ke kritice F1 přidalo několik pilotů a zástupců týmů. Miliardář a majitel Red Bullu Dietrich Mateschitz dokonce sdělil, že nespokojenost se stavem ve formuli 1 by mohla vést ke stažení jeho obou týmů ze scény.
Gastaldi je přesvědčen, že týmy by si měly uvědomit nejen svou povinnost být lidem přístupnější, ale také se zapojit do procesu "vzdělávání" fanoušků. To by mělo zvýšit jejich zájem a zastavit pokles sledovanosti jednotlivých závodů. "Musíme být otevřenější a pomáhat pořadatelům navýšit prodej vstupenek. Protože pokud budou mít potíže, může se stát, že jejich trati zmizí z kalendáře - a to pro budoucnost F1 není vůbec dobré."
Ke Gastaldimu se přidává i Lewis Hamilton, který by do takového procesu rád zapojil i sponzory. Pro ně znamená větší zájem veřejnosti lepší návratnost investic. Gastaldi piloty chápe: "Fanouškům je třeba věnovat více času, i když piloti mají stresující práci. Snad najdeme způsob, jak je příznivcům přiblížít. Pocházím z Argentiny, kde je F1 stejně populární jako fotbal v Brazílii. Je na nás, abychom současnou generaci přesvědčili, že formule 1 je pořád nejlepší show na světě."
Felipe Massa se domnívá, že by se zainteresovaní lidé měli přiučit od jiných sportů: "Sledoval jsem například finále NBA na Instagramu. Podle mého názoru je to dobrá podpora. Měli bychom ho mít i my. Musíme si všímat a pochopit, jak se pořádají jiné šampionáty a pokusit se je napodobit, pokud jsou pro fanoušky přitažlivé."