Když nad týmem převzala vládu společnost FRP Advisory LLP, zdálo se že konec. Tým, jenž senzačně získal v téže sezóně (2014) první body ve své historii díky Julesi Bianchimu v GP Monaca prožíval infarktový závěr ročníku. Bianchi se těžce zranil v japonském závodě, stáj necestovala z finančních důvodů na poslední tři Grand Prix a v listopadu ji opustilo všech 200 zaměstnanců.
Malý zázrak se ale podařil a Manor Marussia F1 Team se do startovního pole vrátil. V Austrálii ovšem oba vozy pouze demonstrativně postávaly v boxech a neodjely za celý víkend jediné kolo (podrobnější zpráva zde), v Malajsii se dostal na trať aspoň nováček Merhi. V zákulisí se šuškalo, že kromě technických potíží je jedním z problémů týmu neodstatek personálu. Nyní šéf týmu John Booth připustil, že stáj pořád nedisponuje plným stavem zaměstnanců.
"Budujeme, budujeme," vysvětluje Booth. "V Austrálii jsme měli plný stav zaměstnanců jen na okruhu, v ostatních sekcích týmu byla obsazena jen nejnutnější místa. Doufám, že do konce roku se nám podaří mezery v personálu v kancelářích a na základně bezezbytku zaplnit a budeme zase v plné síle."
Podle Bootha se situace pozvolna, ale stále zlepšuje. Důkazem toho je nejen nový titulární sponzor Flex Box, ale i aktualizovaný vůz MR03B, s nímž oba piloti startovali v posledním závodě na Silverstone. Stevens se dokonce s ohledem na vývoj závodu a nepředvídatelné povětrnostní podmínky domníval, že mohl skončit na bodovaném pořadí, ale v závěru havaroval a zničil si příď.
"Měli jsme z hlediska publicity hodně těžký start do sezóny, nyní se konečně dostáváme do pozitivní fáze. V posledních závodech jsme dokonce přivedli do F1 několik nových nadnárodních společností," vidí Booth další účast ve formuli 1 optimisticky. "Máme opět k dispozici aerodynamický tunel, základnu a probíhají aktualizace našeho vozu. Musíme se ctí dokončit tento ročník a pokračovat v nastoupeném trendu."