Manor bude docela jiný!

Robert RoBertino Pavelka, 2. července 2015, 16:08 Google+

Fanoušci se nemusí bát, ani do dosud nejméně úspěšného vozu neusednou exmistři světa, nebude mít osm kol, plastový kryt kokpitu a raketový motor. Velké změny se ale chystají, proto se podívejme, co nám červenobílí přichystají.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Očekávejte velké změny, slibuje Will Stevens.

Očekávejte velké změny, slibuje Will Stevens. | foto: Manor Racing

Sdílejte článek

Změny se týkají především nových komponentů, které tým použije poprvé od začátku roku 2014. Další změny se týkají předního křídla a přídě jako takové, bočnic, zadních pasáží vozu a zadního křídla, podstatných změn se dočká i podvozek. 

img-responsive

Od původního monopostu se prý nový Manor bude podstatně lišit... | foto: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

"Opravdu jsem hodně zvědav, jak nové změny budou působit. Na mě dělají opravdu dobrý dojem," říká Will Stevens, ovšem nemůže se opřít o žádné výsledky z testů, protože v Rakousku Manor chyběl, ostatně jako při všech letošních testovacích jízdách. "Vůz bude v mnoha směrech jiný, máme nové aerodynamické díly a další věci. Mám z toho radost, protože jsem neztrácel naději, že se budeme moci přiblížit soupeřům," říká Stevens a dodává, že další novinkou bude logo nového sponzora na bocích vozu. "Přál bych si, aby tenhle závodní víkend patřil k těm nejlepším, které na trati prožiju."

"Po celou svou kariéru jsem vždy rád přijímal výzvy ke zlepšení a snažil se být nápomocný inženýrům při vývoji monopostů. O tom vlastně celá F1 je, aby se vaše práce a snaha odrazila ve výsledcích celého týmu. Teď doufám, že se všechno projeví v časech, které budeme dosazovat. Už teď jsem nesmírně zvědavý, zda naše aktualizace splní naše očekávání," vzhlíží Stevens k zítřejším tréninkům.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Manor bude docela jiný!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Sebastian Vettel v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska 2019

Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

George Russell s Williamsem FW42 v kvalifikaci v Maďarsku

"Mistrovský materiál," chválí Symonds nováčka Williamsu

Mattia Binotto letos převzal vedení celého týmu

Je pro Ferrari Binotto opravdu lepší než Arrivabene? Vettel se současného šéfa zastává

Ferrari přivítalo letní pauzu - dokáže se pochlapit a potrápit po ní své soupeře?

Přemýšlí Ferrari o zastavení vývoje modelu pro letošní rok?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Herbert před dvaceti lety triumfoval v Silverstone.

Button nikdy doma nevyhraje

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Koho by vedle Hamiltona posadil Jacques Villeneuve?

  2. Je pro Ferrari Binotto opravdu lepší než Arrivabene? Vettel se současného šéfa zastává

  3. Přemýšlí Ferrari o zastavení vývoje modelu pro letošní rok?

  4. "Mistrovský materiál," chválí Symonds nováčka Williamsu

  5. Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

  6. Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud