Manor bude docela jiný!

Robert RoBertino Pavelka, 2. července 2015, 16:08 Google+

Fanoušci se nemusí bát, ani do dosud nejméně úspěšného vozu neusednou exmistři světa, nebude mít osm kol, plastový kryt kokpitu a raketový motor. Velké změny se ale chystají, proto se podívejme, co nám červenobílí přichystají.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Očekávejte velké změny, slibuje Will Stevens.

Očekávejte velké změny, slibuje Will Stevens. | foto: Manor Racing

Sdílejte článek

Změny se týkají především nových komponentů, které tým použije poprvé od začátku roku 2014. Další změny se týkají předního křídla a přídě jako takové, bočnic, zadních pasáží vozu a zadního křídla, podstatných změn se dočká i podvozek. 

img-responsive

Od původního monopostu se prý nový Manor bude podstatně lišit... | foto: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

"Opravdu jsem hodně zvědav, jak nové změny budou působit. Na mě dělají opravdu dobrý dojem," říká Will Stevens, ovšem nemůže se opřít o žádné výsledky z testů, protože v Rakousku Manor chyběl, ostatně jako při všech letošních testovacích jízdách. "Vůz bude v mnoha směrech jiný, máme nové aerodynamické díly a další věci. Mám z toho radost, protože jsem neztrácel naději, že se budeme moci přiblížit soupeřům," říká Stevens a dodává, že další novinkou bude logo nového sponzora na bocích vozu. "Přál bych si, aby tenhle závodní víkend patřil k těm nejlepším, které na trati prožiju."

"Po celou svou kariéru jsem vždy rád přijímal výzvy ke zlepšení a snažil se být nápomocný inženýrům při vývoji monopostů. O tom vlastně celá F1 je, aby se vaše práce a snaha odrazila ve výsledcích celého týmu. Teď doufám, že se všechno projeví v časech, které budeme dosazovat. Už teď jsem nesmírně zvědavý, zda naše aktualizace splní naše očekávání," vzhlíží Stevens k zítřejším tréninkům.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Manor bude docela jiný!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Daniel Ricciardo se v Číně dostal díky jednozastávkové strategii na 7. místo

"Máme rychlost na to, abychom vládli středu pole." Jaké novinky veze do Ázerbájdžánu Renault?

Srovnání 13" a 18" pneumatik

"Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

Pohonná jednotka Hondy

Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Mercedesy a Vettelovo Ferrari na startovním roštu v Číně

Ferrari bude v Baku silné, důraz na max. rychlost na rovinkách se mu pak může vymstít, soudí Hamilton

Mercedes šestý rok po sobě předčí Ferrar

"Ferrari je pomalé už 8 let, začínají obvyklé výmluvy. Mercedes bude dál dominovat," varuje Briatore

Robert Kubica s Williamsem FW42 během tréninku v Číně

Pouze Lowe za mizérii Williamsu nemůže, říká Kubica a věří Headovi

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Herbert před dvaceti lety triumfoval v Silverstone.

Button nikdy doma nevyhraje

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Ferrari je pomalé už 8 let, začínají obvyklé výmluvy. Mercedes bude dál dominovat," varuje Briatore

  2. Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

  3. GP Vietnamu: První onboard VIDEO z nového okruhu

  4. Ferrari bude v Baku silné, důraz na max. rychlost na rovinkách se mu pak může vymstít, soudí Hamilton

  5. Max Verstappen a Mercedes? Toto Wolff na něj prý nemá ani telefon...

  6. "Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud