Tým rudých ořů finalizuje připravované inovace pro Red Bull Ring; z jeho tábora se nese hlas, že hlavní důraz musí být kladen na schopnost vyvinout na soupeře maximální tlak při stintu na měkkých pneumatikách. Základem tohoto záměru je především úspěšná kvalifikace.
Vettelův závodní inženýr Riccardo Adami jako prioritu Ferrari označil snahu ztížit v nedělním závodě pozici vedoucímu Mercedesu: "Musíme ho zkrátka dostat pod tlak," prohlásil Adami, zvláště když v Kanadě tým nevyužil balíčku zlepšení brzdových a palivových komponentů. "Zaměříme se především na práci s pneumatikami v pátečním tréninku a od toho se bude odvíjet celková strategie na neděli. Nebojím se říci, že kvalifikace bude v jistém smyslu důležitější než závod. Pokud budeme vpředu, můžeme pak uplatnit naši strategii s měkkou směsí."
Ferrari se pokouší všemožnými inovacemi stáhnout odstup od Mercedesu, ve Španělsku to byl balíček aerodynamických změn, další upgradě přišel v Kanadě, ale tam jej piloti nevyužili - Vettelovy šance padly už v tréninku kvůli technickým potížím, Räikkönen chyboval přímo na trati.
Adami potvrdil, že pozornost se nyní soustředí především na vlastnosti podvozku, protože na jeho chování si stěžoval jak Vettel, tak Räikkönen. "Náš vývoj je soustavný, prakticky na každý závod přivezeme nějaké nové komponenty. Zpracováváme připomínky obou pilotů a snažíme se jejich názory promítnout do úprav aerodynamiky a podvozku. Pro nás by bylo velice potěšitelné, kdybychom v následujících závodech byli svědky toho, že tento vývoj přináší ovoce," dodává Adami.