Theissen se vrací k avantgardnímu nosu, který se ukázal řešením neúspěšným. „S odstupem času je snadné říkat, že jsme si měli vybrat jinou cestu, ale my nechtěli snížit ztrátu na konkurenci, my se s ní chtěli vyrovnat. Tomu musíte podřídit určitá rizika.“ Předpovědi z aerodynamického tunelu a skutečnost na dráze byly trochu jiné a výhody tohoto řešení byly menší, než konstruktéři předpokládali.
Tým později přepracoval boky vozu a i onen nos s předním spoilerem. „Samozřejmě, že nejsme spokojeni s výsledky, ale jsem šťastný, že se nám podařilo z obtíží vyváznout a dosáhnout za daných okolností maxima.“
Ředitel BMW Motorsport si trochu přihřál vlastní polévku slovy o motoru P84, který označil za nejsilnější část monopostu. „Pizzonia dosáhl v Monze rekordní maximální rychlost Formule 1 - 369,9 km/h a motor byl přitom po celou sezonu spolehlivý. K selhání došlo pouze jedinkrát jednou.“
Tým to podle Němce neměl v letošní sezoně vůbec snadné. Jezdci se nevyhnuli penalizacím a také diskvalifikace byly čárou přes rozpočet. Navíc dlouhé léčení Ralfa Schumachera a vědomí, že oba jezdci po sezoně končí. „Nic z toho nám nepomohlo.“
„V roce 2005 se musí hodně věcí změnit,“ varuje Theissen. Věří že optimalizace spolupráce mezi BMW v Mnichově a Williamsem v Grove bude dostatečně účinná. Předpokládá dále, že noví jezdci budou mít dostatečnou motivaci a technické prostředky k tomu, aby mohli příští sezonu bojovat o vítězství v závodech Grand Prix.
Foto: BMW Motorsport