Stáj z Grove je Mercedesům a Ferrari nejblíže a v šampionátu ji patří třetí příčka. Red Bull ale chystá několik vylepšení aerodynamiky a Renault pohonné jednotky, po jejichž nasazení by se chtěli dostat před Williams. Mezi významné novinky patří nový krátký nos, který konečně prošel nárazovými testy FIA, což se Ferrari s nejdelším nosem ze všech zatím nepodařilo.
Kolem krátkého nosu byl navržen nový aerodynamický balík B-specifikace vozu RB11. "Tento balík by měl vyřešit problémy, které jsme měli s šasi, a umožnit nám velký skok ve výkonnosti. Myslím, že budeme moci bojovat s Williamsem. To samozřejmě za předpokladu, že svou část zvládne i Renault," uvádí Marko pro Globo.
Williams těží z nejvýkonnější pohonné jednotky Mercedes. Podle odborného poradce Red Bullu záleží hodně i na Renaultu, zda se jim podaří vyšplhat se výše: "Řekl jsem jen, že pracujeme na své části. Pokud budeme mít auto s dobrým motorem, pak nám to umožní občas bojovat o pódium."
Red Bull v Barceloně nasadí velký balík vylepšení, jeho cílem je dostat se
před třetí Williams poháněný Mercedesem (foto: Red Bull Racing)
Na současném voze i vylepšeních stále pracuje i konstruktér Adrian Newey, který by se měl příští rok stáhnout ještě více do pozadí. "Adrian je na projekt 100% soustředěný," potvrzuje Marko. Nové díly ale hodlá nasadit většina týmů včetně Williamsu - zda na něj budou vylepšení Red Bullu a Renaultu stačit, to budeme moci pozorovat tento víkend v Barceloně.