Jezdci v Číně hovořili o tom, že jízda v zatáčkách za jiným vozem a následné předjetí na rovince může být velmi obtížné. Podle pilota Ferrari za této situace rychleji odcházejí pneumatiky.
"Myslím si, že se přirozeně v rychlých zatáčkách vždy trápíme s tím, abychom zůstali blízko. Zatáčky vedou na rovinku. Ta nejnápadnější, zadní rovinka, začíná celkem pomalu, pak se [zatáčka před ní] zrychluje a zrychluje, takže to obecně celkem ztěžuje udržení se v závěsu," uvádí Vettel.
"Věc se má tak, že když se pokoušíte předjet někoho, kdo je stejně rychle jako vy, nebo o trochu rychlejší či pomalejší, pak opravdu nemáte moc velkou výhodu v tom, že zůstanete těsně za ním. Přicházíte o přítlak, pneumatiky se začínají smýkat, což vede k jejich přehřívání, a vy se trápíte tím více, čím jste blíže. Proto je to těžké," vysvětluje Němec.
Sebastian Vettel sice byl v Číně na rovinkách rychlejší než Mercedesy,
na vítězství to ale nestačilo (foto: Scuderia Ferrari)
Včera se snažil dostat Mercedesy pod tlak, nakonec se jim nepřiblížil dostatečně blízko, takže ani jednou za nimi nemohl využít DRS a zaútočit. V cíli byl o necelé tři sekundy za Lewisem Hamiltonem a v šampionátu udržel druhou příčku před Nicem Rosbergem.