DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: Proč je v rychlých zatáčkách tak těžké se udržet za jiným vozem

Sebastian Vettel po závodě v Šanghaji přiblížil, proč se obtížně následuje vůz soupeře a málo se i přes velmi dlouhou rovinku předjíždělo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel: Proč je v rychlých zatáčkách tak těžké se udržet za jiným vozem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 14.04.2015 08:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 20 lidí) 13.04.2015 09:31
hmm No informace, že "V cíli byl o necelé… »
» Loqenc (Hlasovalo 9 lidí) 13.04.2015 10:20
Ale jako ne že by na tom záleželo :) »
» Loqenc (Hlasovali 5 lidé) 13.04.2015 10:20
Stačil by čas před SC, mám dojem, že to mohlo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    89.29.32.XXX
    Hm... A on to nekdy problem nebyl? Neni to tak, ze ten vepredu mel co se managementu pneu vyhodu vzdy?

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jeff

      88.101.229.XXX
      nebyl to problém protože to bylo přesně naopak.neexistovalo drs a dnešní milióny křidélek usměrňujících proudění vzduchu.bylo přední a zadní rovné křídlo,větší či menší s možností úpravy sklonu ale napevno zafixovaného.takže dva vozy s podobnou rychlostí se ve většině případů předjížděly tak,že druhý vůz jezdil přilepený na zadním křídle prvního a tím využil tzv.pytle a na konci rovinky z něj vybočil a ještě před zatáčkou jej předjel na brzdy.lepší oproti dnešku bylo určitě to,že předjetý soupeř se jej bez problému držel za křídlem a předjetí vrátil.toto je dnes zřejmě nemožné viz vysvětlení S.V.ale ve středu pole jsme těchto vzájemných předjetí viděli více takže čert se v tom dnes vyznej.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        1. vuz pred tebou bude virit vzduch vzdy a je uplne jedno, jake bude mit kridla apod. a vytvarenim vzdusneho pytle bude snizovat pritlak vozu za nim.
        2. Uz je to mozna i vic jak 20 let, co si na podobne veci stezuji piloti a za tu dobu kridla a technologie usla neskutecny kus cesty.

        Takze ja tomu rozumim a chapu, ze predjet podobne stejne rychle auto neni snadne, ale bylo to treba za ery Senny jinak? A jsme ochotni zpomalit vozy treba o 10 sekund na kolo, aby to zase mozne bylo?

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jeff

          88.101.229.XXX
          nejsem expert na aero,ale F1 sleduji od roku 1973 a jelikož se opravdu v té době předjíždělo ze závěsu za soupeřem všechny dosavadní poznatky a vyjádření odborníků z F1 mě utvrzují v tom že to není úplně jedno jake proudění vzduchu za formulí zůstává.takže nemluvím o éře Senny ale Jackieho Stewarta,Grahama Hilla,...tehdy bylo kromě rychlého vozu a jezdce nutné ani jednou za závod nejet do boxu,až na vyjímky-velký náskok,a výrazně nejrychlejší auto toho dne.protože benzín se netankoval a pneu neměnily pouze na mokré či suché-v případě defektu měl jezdec po dobrém umístění,viz dokument. seriál o F-1 na sport 5 byl už nejméně 2x.a protože jsou tvary a vozů dnes úplně jiné,přítlak větší,je možné že dopad na chování vozu je také znatelnější.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.220.XXX
    To je hodně smutné, když se nedá jezdit těsně v závěsu. Něco by s tím měla technická skupina rychle udělat, od toho tam jsou....

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    hmm No informace, že "V cíli byl o necelé tři sekundy za Lewisem Hamiltonem" je celkem k prdu, když se dojíždělo za SC :) Před SC byl o hodně dál.

    + 20 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nedovoľuje to aerodynamika voidla,... ...lebo je rozdiel, či sa podeň dostáva nezvírený vzduch, alebo zvírený, ktorý prúdi pomalšie o 1/2 krát druhá odmocnina Pí, rýchlosti toho laminárneho a preto sa znižuje prítlak a pneumatiky sa optrebovávajú rýhlejšie. 08 Skrátka v Číne platí, že kvalifikácia je základ a na tom treba postaviť stratégiu aj na rok, na tomto okruhu. 01

    + 22 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama