Tým očekává nasazení velkého balíku vylepšení, který měl původně dorazit pro Čínu, pak byl odsunut na Monako a nyní až 8. závod letošní sezóny: "Vývoj probíhá dobře, ale neuvidíme ho asi dříve než v Rakousku. Jde o větší B-specifikaci vozu, protože hodláme nasadit významné vylepšení," říká zástupce šéfa týmu Bob Fernley.
"Cítili jsme, že bychom se mohli pokusit vydržet s tím, co máme, a pak snad nasadit vylepšení. Netvrdím, že nás to dostane dopředu, ale doufáme, že budeme opět ve smečce vozů, kde bychom měli být," očekává Fernley.
Vývoj balíku bude pokračovat ještě v dubnu. Proč jeho nasazení v Rakousku podle něj dává větší smysl? "Rakousku je pro to dobrým místem, protože po něm následuje testování a s tím i příležitost pro vyladění vozu.
"Je to logičtější, než spěchat, abychom ho měli v Monaku, kde by velký přínos nepředstavoval." Trpět ale budou mezi Monakem a Rakouskem - v Kanadě: "Montreal následuje po něm, takže to dává smysl snést trochu bolesti a s programem snad uspět."
Force India se dočká výrazného vylepšení vozu až v Rakousku (foto: Sahara Force India)
Na závěr vysvětluje, proč došlo k odkladu tohoto balíku vylepšení: "Zkrátka jsme zprovozňovali aerodynamický tunel. Lidé si neuvědomují, o jak je stěhování do Kolína rozsáhlým programem," dodává Fernley pro Autosport.