Formule 1 už dlouhou dobu řeší, co by se mělo zlepšit. Menší týmy si stěžují, že se nerovně přerozdělují peníze, velké týmy změny nedovolují. Také se často mění pravidla, přibývají různé systémy, aby se více předjíždělo a aby byly závody zajímavější. Diváci si stěžují, že se F1 přesouvá na placené kanály, na což FOM aspoň trošku zareagovalo tím, že jsou veřejně přístupná různá videa na YouTube. Mnozí by si ale přáli, aby F1 fungovala například po vzoru Formule E, která je vysílána na YouTube i s komentářem a s možností zvolit si kameru, ze které chce divák sledovat závod.
"Myslím, že tu jsou oblasti, na které se musíme podívat znova, chce to úplně nový pohled. Například přerozdělování peněz, na to bychom se rozhodně měli podívat ještě jednou. Je to něco, co se do dnešní doby vůbec nehodí," řekla Moniša Kaltenbornová pro F1i.
"Myslím, že tu jsou ještě další oblasti, které by se měly změnit - už je na to nejvyšší čas - co po nás chtějí fanoušci? Do jaké míry jim můžeme vyhovět? Zlepšujeme se, hovoří se o změnách formátu závodního víkendu, o místech závodů, o zákaznických autech... Každý na to má svůj pohled, ale nakonec se nic neděje."
"A co pro to uděláme? Už jsme si uvědomili, že tu je problém. Teď můžeme všechny problémy vyřešit, ale musíme vědět, jaký je náš problém a kam jdeme, což je to, co teď nevíme."
"Proč neřekneme 'Pojďme zjistit, na jaké skupiny lidí se zaměřit a proč děláme právě toto?' Jsme tu jako sportovní a marketingová platforma, musíme cílit na zákazníky a spotřebitele a to je možná nejdůležitější věc, kterou bychom měli dělat jinak," zakončila Kaltenbornová své povídání.
Co by měla F1 udělat, aby byla atraktivnější? (foto: Sauber Motorsport AG)