Cyril Abiteboul, ředitel společnosti Renault Sport, o víkendu očekává pokrok: "Ve vývoji jsme byli obzvlášť agresivní a výsledky bychom měli mnohem jasněji pozorovat v Malajsii. Zejména poté, co jsme měli příležitost vylepšit pohonné jednotky s využitím dat z Austrálie. Práce stále pokračuje, ale už teď jsme někde úplně jinde, než jsme skončili v Melbourne."
Včera tvrdě zkritizoval konstruktéra Adriana Neweyho a Red Bull, když je nazval lháři. V pátek se s Christianem Hornerem a Franzem Tostem setká na tiskové konferenci, která před novináři a televizními obrazovkami nabídne další zajímavou konfrontaci.
"Musíme pokračovat ve společné práci, abychom porozuměli našim problémům - jak na straně pohonné jednotky, tak na straně šasi. Naše čísla ukazují, že ztráta Red Bullu na Mercedes v časech na kolo v Melbourne byla rovnoměrně rozdělena mezi potíže s ovladatelností, s výkonností motoru a s výkonnosti šasi," popírá kritiku Neweyho, který z nekonkurenceschopnosti viní pouze motor.
"Určitou pomoc tedy potřebuje celkový balík. S týmem spolupracujeme na tom, abychom se posunuli kupředu," vysvětluje Abiteboul, který si dle svého vtipného příspěvku na Twitteru do Malajsie přibalil boxerské rukavice.
Packing up to Malaysia. Race (round?) 2. pic.twitter.com/RZ6p7Xln1w
— Cyril ABITEBOUL (@Cyroul) March 24, 2015
Provozní ředitel Rémi Taffin úsilí Renaultu v továrně komentuje slovy: "Naše konstruktérská skupina pracovala bez přestávky na tvorbě protiopatření, která by zlepšila ovladatelnosti, spolehlivost a napravila potíže, které jsme viděli v Melbourne.
Jeli jsme na dynamometrech ve Viry a nadále budeme provádět vylepšené testování po Malajsii. Navíc některé z problémů zvětšily specifické vlastnosti Melbourne, jako například konfigurace okruhu, stoupající a klesající teploty vzduchu atd.
Malajsie by měla být z tohoto pohledu lepší, protože podmínky během víkendu zůstávají stabilní a my se můžeme postupně soustředit na nastavení s týmem. To by mělo mnohem zřetelněji ukázat naši skutečnou úroveň," těší se Taffin na Velkou cenu Malajsie a další posun zákaznických týmů Red Bull a Toro Rosso kupředu v relativním pořadí.