Tým nebude moci ani žádat o výjimku na start do závodu, protože za celý víkend nebyl schopen odjet ani jedno kolo. Za vším samozřejmě stojí snaha o postavení modifikované verze loňského auta a to, že se vše dělalo na poslední chvíli.
Vzhledem k tomu, že veškerá data v počítačích týmů byla smazána, protože se už počítače připravovaly na plánovanou aukci, tak bylo třeba navíc znovu sladit veškeré systémy, které jsou třeba k tomu, aby auto mohlo jet. A to nebyl jediný problém, se kterým se tým potýkal.
I tak ale chtěla stáj v této sezoně závodit, což bylo s ohledem na finanční odměnu za loňské umístění, která by jinak propadla, pochopitelné. Snad se jim tedy podaří vyjet alespoň při GP Malajsie za dva týdny.
Monoposty Manoru se v Austrálii pohybovaly, ale ne vlastní silou... (foto: Marussia F1 Team)
I pokud by se jim ale podařilo vyjet, tak není vůbec jasné, jestli by modifikované loňské auto s loňským motorem Ferrari bylo schopno zvládnout kvalifikační limit pro připuštění do závodu. Vždyť jsme od nich neviděli jediné kolo ani v předsezonních testech.
Včera šéf týmu, Graeme Lowdon, řekl, že nelitují toho, že se pokoušely jet v Austrálii místo toho, aby se rovnou sbalili a z Austrálie odjely domů již dříve. "Je opravdu důležité být zde. Je to šampionát, jehož jsme součástí a chceme být jeho součástí od samého začátku až do konce," řekl Graeme Lowdon.
Aktualizace:
Tým dostal od komisařů výzvu, aby písemně vysvětlil jejich neúčast v kvalifikaci na Velkou cenu Austrálie.