Britský tým konečně zvládl více než 6 kol - Alonso byl ráno mezi prvními na dráze a po několika průzkumných kolech se zaměřil na kontroly aerodynamiky, přičemž pravidelně své stinty protahoval.
Na vlhké trati používal přechodné pneumatiky, dokud mu stopku před obědem nevystavilo podivné chování vozu, které zaznamenal. "Když se vrátil do garáže, objevili jsme ztrátu tlaku chladicí vody. Vyřešení problémy vyžadovalo vymontování pohonné jednotky," vysvětluje McLaren.
"To je časově dlouhá změna, kterou jsme nemohli dokončit včas, aby se mohl ještě dnes vrátit na dráhu. Jde nicméně o opravitelný problém. Věci vyměníme před jízdou Jensona s vozem zítra," věří stáj z Wokingu.
Úterní dění v ní přibližuje Boullier: "Jensonovo poslední kolo předchozí večer nás všechny potěšilo, protože jsme cítili, že jsme vyřešili problémy, které nás trápily v neděli a v pondělí. Toto dopoledne to byla úleva vidět, jak auto vyráží v 9 hodin na trať a jezdí několik hodin bez problémů."
Mechanici tlačí Fernanda Alonsa do boxů (foto: McLaren)
Co na monopost říká Alonso, který ho dnes proháněl po dráze? "Fernandovy komentáře byly také velmi pozitivní. Řekl, že auto na změny reaguje dobře a chová se stabilně. Z provozního hlediska jsme již pokryli všechno v našem programu, ale ještě lepší je to, že jsme mohli absolvovat několik delších jízd.
Ty nám ukázaly, že auto nemá žádné koncepční nebo architektonické problémy. Je to příjemné vidět, že auto dokáže ihned jezdit, bez nějakých větších obtíží. To je ten nejlepší bod dne," dodává spokojeně Boullier.