Brazilec před letošní sezónou přišel po osmi letech u Ferrari do týmu, jehož restrukturalizace se chopil technický ředitel Pat Symonds. Společně s Felipem dorazil také jeho bývalý závodní inženýr Rob Smedley, jenž se u Williamsu stal šéfem výkonnosti.
V čem Williams ještě zaostává
Letos se jim podařilo Scuderii porazit, Massa si však uvědomuje, že v některých oblastech mají v Maranellu stále navrch: "Podle mého názoru je tím největším negativním rozdílem to, že organizace Williamsu není tak úplná. U Ferrari nebyla kompletní, ale jako velký tým byla zřejmě lépe organizovaná."
"Williams je jako nový tým s tolika novými lidmi a letos dělají hodně jiných věcí než dříve. Také se změnila mentalita. V tom Williams stále zaostával nejen za Ferrari, ale také za některými velkými týmy," pokračuje brazilský pilot pro Autosport.
Silné stránky týmu
Vůbec však nepochybuje o technických schopnostech svého týmu: "Podle mě je dobré to, že Williams tak dobře pracuje v aerodynamickém tunelu. Auto dokázal mezi prvním a posledním závodem během sezóny zlepšit nejvíc - rychlost jejich pokroku byla zřejmě vyšší než u kteréhokoliv jiného týmu."
Williams dokázal podle Felipeho Massy vůz v průběhu sezóny zlepšit nejvíce
ze všech týmů (foto: circuitoftheamericas.com)
"Myslím, že fantastickou práci odvedli v aerodynamickém tunelu, na šasi, na nastavení, po technické stránce v mnoha oblastech. To je něco, co u Ferrari dlouhá léta nefungovalo, pro tým to tedy bylo pozitivní.
Ale stále potřebujeme organizaci vylepšit, a to je něco, co se nezmění ze dne na den," dodává vicemistr sezóny 2008, který letos v šampionátu nasbíral 134 bodů a skončil sedmý - o tři příčky za svým týmovým kolegou Valtterim Bottasem.