McLaren byl ráno připraven vyrazit s upraveným monopostem MP4-29H/1X1 s pohonnou jednotkou Hondy. Kvůli problémům s elektroinstalací ale v úterý jako jediný tým ještě nevyjel.
"Třikrát kontrolujeme určité potíže s elektroinstalací, chceme být opatrní, mohlo by dojít k poškození ECU. Vyjet z garáže v 9 nebo ve 12 nic nemění. Měli jsme plán, který jsme ráno třikrát upravili," říká Boullier.
"Čeká nás hodně systémových kontrol, kterými musíme postupně projít. Nejprve krátké jízdy, ty nejsou o šasi, o pneumatikách apod. Jde o to se postarat o různé části motoru. Nejprve spolehlivost, rekuperace a kontrola všech kódů, všeho, co jde.
Zabere nám to přibližně deset jízd, než to všechno projdeme a vstoupíme do další fáze, k o něco delším jízdám, abychom viděli, zda se po třech kolech neobjeví nějaká závada. To je v plánu. Pak se budeme snažit motor více zatěžovat a tlačit - během těchto dvou dní možná ne k limitu, ale pokusíme se dostat z elektrického balíku a rekuperace více."
Pohonná jednotka Hondy pod kapotou McLarenu MP4-29/1X1 (foto: McLaren)
"Uvidíme, zda se nám podaří zvládnout tu vzdálenost a všechny jízdy. Rozhodně se nesnažíme o porovnání časů na kolo, protože jsme na voze vůbec nepracovali. Je to zkrátka jen o tom prověřit rekuperaci a systémy motorů," vysvětluje Boullier.