Nedělní nehoda Julese Bianchiho v japonské Suzuce zavdala podnět pro různé názory na postup komisařů. Některým bývalým jezdcům F1 se nelíbil příjezd jeřábu na okruh, i když tam byl kvůli odstranění Sutilova vozu. Při Bianchiho nehodě sehrál totiž negativní roli.
Olivier Panis se pro Eusrosport vyjádřil, že je šokován přítomností jiného vozidla na okruhu v průběhu závodu. „Mít jeřáb na okruhu v průběhu závodu je zvláštní. Mluví se o tom už roky. Některé věci prostě na okruhu nechceme vidět. Stále myslím na tu nehodu, naneštěstí teď na to doplatil Jules. Je to škoda, že věci se pohnou vpřed, až když se stane něco vážného.“
Panis doufá, že tato nehoda přinese na okruhy nové pravidlo, podle kterého se na okruhu a v jeho blízkosti nesmí pohybovat žádné jiné vozidlo, „dokud na trať nevyjede Safety car, nebo dokud se nepřeruší závod.“
Další francouz, Patrick Tambay, řekl pro Nice Matin: „Já jsem proti odtahování vozů z okruhu jeřábem. Nechat vůz vedle trati není zrovna nejlepší myšlenka, ale měl by se vymyslet jiný způsob na jeho odstranění z místa. V Monaku například používají jeřáby s dlouhými rameny, které stojí za bariérami. V Monaku je to možné, protože trať je tam úzká, na jiných okruzích by to asi nebylo všude proveditelné. Možná by se mohlo natáhnout lano… Vyvíjíme vozy, navrhujeme stále bezpečnější okruhy, a v Suzuce byl na okruhu přítomen traktor… To je nepřípustné.“
Martin Brundle byl účastníkem podobné nehody v Suzuce v roce 1994, když dostal smyk a narazil do traťového komisaře, který se snažil vytlačit vůz Gianniho Morbidelliho ze štěrku. Brundle mu zlomil nohu, závod byl okamžitě zastaven. O nedělním incidentu se vyjádřil: „Někdo by mohl říct, že byly v platnosti žluté vlajky, ale to nikomu nezabrání dostat smyk. Ty vozidla na okruhu vzbuzují ve mně obavy. Jsou moc vysoké a jezdci sedí nízko.“