Závodní ředitel Eric Boullier hovoří před závodem v Monze o svých pocitech: "V Itálii na konci evropské sezóny to vždy vypadá jako bod zvratu v sezóně - jde o závod, kdy zažínáme hledět ke konci roku, a přemýšlet o tom, jak sezóna ve zbývajících zámořských závodech dopadne."
Již včera jsme psali, že podle týmů k pokoření rychlostního rekordu v Monze nedojde (více zde). "Očekáváme, že se maximální rychlosti budou pohybovat kolem 345 km/h - a to bez zavěšení," prozrazuje Kevin Magnussen o simulacích McLarenu. Při jízdě za jiným vozem by tedy rychlost mohla překročit hranici 355 km/h.
Po Itálii se kolotoč F1 přesouvá do Singapuru a Japonska. 12. října se vrátí do Soči, pak zamíří do USA a Brazílie, finále za dvojnásobek bodů nakonec bude hostit Abú Zabí 23. listopadu. "Poslední třetina sezóny je neuvěřitelně náročnou výzvou - jak mentálně, tak i fyzicky. Je tedy důležité udržet si soustředěnost," komentuje cestování Boullier.
McLaren očekává v Monze maximální rychlosti kolem 345 km/h
- ovšem bez jízdy v závěsu (foto: McLaren)
Cíle McLarenu pro zbytek sezóny
S jakým cílem McLaren přistoupí ke zbytku sezóny? "Upevnit si svou pozic v šampionátu konstruktérů tím, že budeme dojíždět s oběma vozy v každém závodě na bodech, a také pokračovat v usilovném vylepšování a zdokonalování MP4-29," odpovídá závodní ředitel.
"V oblasti vývoje nepovolíme, protože všechno, co se letos naučíme, přeneseme do technického balíku pro příští rok. Cítím, že duch v týmu je silný. Tlačíme to kupředu a jsem optimistický v tom, že před koncem roku se dočkáme zlepšení našeho osudu," dodává Boullier.