Šéfka Sauberu Moniša Kaltenbornová nedávno odmítla obvinit Ferrari, pouze připustila, že nedostatek výkonu motoru je "hlavním faktorem." Aerodynamika jejich monopostu podle ní zas tak špatná není.
Dall'Ara je však konkrétnější a tvrdí, že C33 sice "není tím nejlepším vozem," který kdy postavili, ale za jeho Achillovou patu označuje nízké rychlosti, které s pohonnou jednotkou z Maranella dosahují na rovinkách.
"Naše nové pohonné ústrojí jsme obdrželi pozdě. A to se týká i všech souvisejících informací," uvádí inženýr Sauberu. "Při prvním testu jsme se chtěli učit a vyřešit problémy se spolehlivostí. Žel časy na kolo představovaly velké zklamání.
Čísla to ukazují dost jasně: schází nám maximální rychlost. Na Hockenheimu jsme si všimli, že v rychlých zatáčkách moc neztrácíme [ve srovnání s Williamsem]. Čas ztrácíme na rovinkách a při brzdění."
V rychlých zatáčkách Sauber moc neztrácí, problémem jsou maximální rychlosti
na rovinkách (foto: Sauber Motorsport AG)
"Je jasné, že náš motor není na úrovni Mercedesu. A i přes dobrou spolupráci s Ferrari máme svázané ruce. Totéž se kvůli homologování motorů týká i Ferrari," dodává hlavní traťový inženýr Sauberu.