Williams se o žádnou agresivnější strategii (viz přehled zastávek a strategií zde) po zisku pole position nepokusil a v závodě se propadl za oba Mercedesy.
"Částečně jsme to vlastně čekali, protože v posledním závodě v Montrealu mohl získat solidní množství bodů, jenže Felipe havaroval a Valtterimu to ke konci nejezdilo, takže jsme věděli, že u zastávek zřejmě proaktivní nebudou," tvrdí Wolff.
"Věděli jsme, že bychom mohli vydržet na trati o něco déle, takže strategie nebyla jen o tom zajet do boxů dříve. Mohli jste vidět, že hned nezareagovali, protože jde také o věc sebedůvěry a víry v to, že to můžete zvládnout," pokračuje.
Přesto Wolffa překvapila výkonnost Williamsu, kde v minulosti působil jako ředitel: "Abych byl upřímný, tak mám radost z toho, jaké výkony podávali, protože na začátku [závodu] bylo tempo skutečně působivé - a to nejen v prvním sektoru, kde na rovinkách dosahovali o 6 či 7 km/h vyšší rychlosti."
Williamsy na čele startovního roštu v Rakousku (foto: Williams F1 Team)
"Mohli jste vidět, jak snadno Valtteri předjel po startu Nica. Když máta auto s menším odporem, měli byste trpět v částech, které vyžadují přítlak, ale k tomu nedocházelo - jeho druhé a třetí sektory byly také dost působivé, takže si myslím, že zkrátka odvedli dobrou práci," chválí Williams sportovní ředitel Mercedesu.