Smedley loni u Ferrari působil jako závodní inženýr Felipeho Massy, nyní je u Williamsu na pozici ředitele výkonnosti vozidla. A nestačí se podivovat nad tím, jakou má tým úspěšnost s nasazováním nových dílů po ověření ve svém aerodynamickém tunelu.
Dotaz, zda se v Maranellu náhodou stále nepotýkají s problémy i po modernizaci svého aerodynamického tunelu, nechtěl komentovat: "O Ferrari nechci mluvit." Připustil ale, že technické rozdíly mezi jeho bývalým zaměstnavatelem a Williamsem existují - v Grove aerodynamický tunel vždy funguje podle očekávání.
"U Williamsu je korelace mezi aerodynamickým tunelem a tratí úžasná. Když to srovnám se svou předchozí zkušeností, tak jde o něco, co na mě zapůsobilo. Všechno, co přivezeme na trať, končí na voze, takže se auto závod od závodu opravdu zlepšuje," potvrzuje Smedley.
Situace u Ferrari tak růžová není, jak potvrdil poslední závodní víkend v Barceloně, kam Scuderia přivezla mnoho nových dílů, ale kýženého pokroku nedosáhla. Tentokrát před ní skončili krom Mercedesů také oba Red Bully i jeden Williams a ke svému zklamání se musela spokojit až se šestým a sedmým místem.
Práce na modelu vozu F1 v aerodynamickém tunelu Williamsu (foto: Williams F1 Team)