Prohlášení týmů po závodě v Číně: Pustil Vettel před sebe Ricciarda záměrně?

F1NEWS.CZ, 20. dubna 2014, 11:00 Google+

ŠANGHAJ - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ; Jak hodnotí závod v Číně piloti a hlavní zástupci týmů?

Počet komentářů:  11 komentářů (Poslední 22.04. 09:32) Napište svůj názor
Mercedes

Mercedes | foto: Mercedes AMG F1 Team

Sdílejte článek

MERCEDES

Lewis Hamilton, 1.místo
Fanoušci byli tento týden neuvěřitelní a dodali mi hodně energie. Všechna ta tvrdá práce týmu se vyplatila a já zkrátka nemůžu uvěřit tomu, jak je auto úžasné. Je to potvrzení toho, jak tvrdě všichni pracují.

Jsem opravdu spokojený, že je tady také Nico, protože jde o skvělou odměnu pro tým. Celý tým je nyní na vrcholu po výborné práci. Máme za cíl to udržet a dále se zlepšovat. Doufám, že to bude pokračovat.

Nico Rosberg, 2.
Stále vedu šampionát, což je dobré vzhledem k tomu, jak se víkend pro mě špatně vyvíjel. Přišel jsem o komunikaci s týmem, neměli telemetrii takže ani ponětí o tom, co jsem dělal. Jsem druhým místem potěšen a zkrátka se už těším do Španělska a k návratu k tomu, aby vše fungovalo. Je to opravdu potěšení jezdit momentálně s tímto autem. Je tak rychlé, což ještě zvyšuje požitek.

Andy Cowell, ředitel vývoje motorů Mercedes
Motor se vyvíjí dobře, kluci odvádějí výbornou práci. Máme skvělou skupinu lidí tady i v Brixworthu, kteří provedli všechno správně. Pro všechny to je obrovské zadostiučinění. Myslím, že v Evropě se všichni budou snažit zlepšit, my také, takže uvidíme, jaké to tam bude. Můžeme provádět úpravy s ohledem na spolehlivost, provádíme také kalibrační práce.

Paddy Lowe, výkonný technický ředitel
Lewis to měl pod kontrolou, jen jednou se ocitl na chvíli mimo okruh na konci životnosti pneumatik. Jinak jsme to měli pod kontrolou, žádná blokování kol. Na pneumatikách bylo auto spíše nedotáčivé, včera jsme nemohli v dešti jemně doladit nastavení. Jinak ano, bylo to velmi dobré.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 3.
Šlo o velmi dobrý víkend. Zlepšili jsme trochu auto a dostat se na pódium, to je pro nás příjemné překvapení. Myslím, že jsem v šampionátu pilotů třetí za Nicem Rosbergem a Lewisem Hamiltonem, a to jsme sezónu nezačali tak, jak jsme chtěli, být tedy zde, to je fantastické. Mercedes je dominantní. Snad nám tento výsledek přinese extra motivaci a kluci na to budou tlačit.

Po nárazu od Massy jsem se ptal týmu, zda je auto v pořádku, protože zevnitř všechno nevidíte, ale bylo to OK a my jsme měli velké štěstí, že jsme dokončili závod. Snad se v tom příštím dočkám čistějšího startu.

Kimi Räikkönen, 8.
To byl opravdu náročný víkend. Již od pátečního dopoledne jsme se potýkali s problémy, které se nám nepodařilo plně vyřešit a v dnešním závodě to nebylo takové, jaké jsem chtěl. Start byl dobrý, posunul jsem se o dvě místa, ale dál už to nešlo, protože jsem neměl rychlost a scházela přilnavost na přední i zadní nápravě.

V posledním stintu jsem měl nové pneumatiky a vůz byl lépe ovladatelný, ale s degradací pneumatik jsem si nedokázal poradit. Myslím si, že naše potíže byly zapříčiněny shodnou několika faktorů, ať už je to můj jízdní styl, nízké teploty nebo charakteristiky okruhu.

Dneska jsme mohli získat hodně bodů, a to díky dobré práci našeho týmu a nyní musíme jen pokračovat ve zlepšování. Fernandův výsledek je velmi povzbuzující a dokazuje to, že jdeme správným směrem.

Pat Fry, šéf vývoje
Dnešní výsledek je zadostiučiněním úsilí, které celý tým dává do všech oblastí. Oba jezdci to zvládali dobře, hned získali dvě místa a naštěstí kolize mezi Fernandem a Felipem Massou na Williamsu náš T14 nepoškodila. V prvním stintu jsme s Kimim ztratili trochu času za Grosjeanem a to mu zabránilo od stažení náskoku svých rivalů a to v závodě, kde degradace gum a jejich šupinatění hrají důležitou roli. 

Rozhodnutí, které jsme udělali během první zastávky Fernanda, ho posunulo na druhé místo. Od té doby se již jen soustředil na udržování náskoku nad Red Bully a udržení Rosberga za zády co nejdéle to bylo možné. Celkově jsme během víkendu udělali posun vpřed. Rychlost auta se zlepšila jak na rovinkách tak i zatáčkách. Rozdíl na Mercedesy je ale stále velký, nicméně nikdo v našem týmu nepřemýšlí nad tím, že bychom to vzdali.

 

RED BULL

Daniel Ricciardo, 4.
Bylo to velmi těsné, museli jsme to zkusit. Užívám si to, je to příjemné být v mistrovském týmů. Nastavení bylo dobré, byl jsem s ním spokojený, mohl jsem se soustředit na jízdu. Nyní získávám více zkušeností v F1, což mi pomáhá, a sebevědomí stoupá.

Nevšiml jsem si ničeho podezřelého mezi oběma stranami garáže. Týmový kolega je tím prvním, na koho se díváte, a jsem si jistý, že Seb s dneškem nebude spokojený se svým výsledkem. Nebude to ale tak, že by se mnou nechtěl mluvit, pokusí se pracovat ještě tvrději a přijít na to, kde může být příště lepší.

Nevím, jestli udělal chybu nebo mě pouštěl. Netuším, říkal během závodu. Nebyl jsem si jistý, jakou oba jedem strategii, ale dostal jsem se před něj. Nechci začínat žádné konflikty.

Sebastian Vettel, 5.
Ano, pustil jsem ho, nemělo to smysl držet ho za sebou, byl celkem o dost rychlejší. Udělal jsem to, jakmile mi řekli, že jedeme jinou strategii. Čím dál více jsem si uvědomoval, že ho za sebou neudržím. První stint vypadal dobře, ve poslední dva na tvrdších pneumatikách jsem byl zkrátka pomalý.

Christian Horner, šéf týmu
Z týmového pohledu jsme dosáhli toho nejlepšího možného výsledku. Seb udělal pro tým správnou věc, když pustil svého týmového kolegu, který byl rychlejší, takže jsme se dostali blíže Alonsovi - Dan dojel do cíle o více než 20 sekund dříve on. Pro nás je důležité pochopit, s čím se Seb trápí, protože z auta dnes nedostal tolik, co Daniel.

Myslím, že se trápí s nastavením, Seb je velmi citlivý na to, jak auto najíždí do zatáčky, momentálně nemá takový cit v autě, jaký potřebuje. Je velmi silný v péči o tyto pneumatiky Pirelli, dokáže být tak jemný - a s tím se teď trápí. Nedokáže číst pneumatiky a auto tak, jako obvykle. Jakmile se mu to začne dařit, bude opět velmi rychlý.

Daniel předčí naše očekávání, momentálně je i pod velkým tlakem tak klidný. Nevím, jestli jste slyšeli jeho rádio, ale působí v něm, jako by si povídal v kavárně, neřekli byste, že je v průběhu velké ceny. Začal dobře již v Melbourne a jeho sebevědomí roste, to je patrné. Pokud by neměl špatný start, Alonsovi by to pořádně ztížil.

Musíme se dotáhnout na Mercedes, dáme do toho všechno. Věřím, že na ně budeme mít. Dnes jsme byli na té kilometrové rovince o 22 km/h pomalejší, to dělá téměř 100 m. Tam jsme hodně ztráceli a v tom se musíme zlepšit, je to celkem jednoduché. Víme, kde musíme zabrat. Snad uděláme pokroky v Barceloně.

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 6.
Byl to docela normální závod. Prostě jsem nemohl udělat žádnou chybu. Celkově nám něco chybělo na váze. Nebyli jsme tak rychlí jako v Bahrajnu. To nám říká, že máme pár domácích úkolů. Ale obě auta jsme měli na bodech a získali jich 10. To je dobrý výsledek. Po podiu a dobrých výsledcích ale člověk očekává pokračování toho samého, ale musíme být realističtí. Není tak jednoduché zůstat vpředu. 

Soutěž je hodně vyrovnaná. Přesto nám šesté místo dává dalších osm bodů. Kromě toho jsme opět porazili všechna zákaznická auta Mercedesu. To jsou nakonec naši přímí rivalové. Ke konci už to bylo trochu těžší. Kdyby byl závod ještě o jedno kolo delší, tak by byl Valtteri už asi v DRS hranici. Už to bylo docela těsné.

Sergio Pérez, 9.
Postoupit ze 16. místa na 9. je po včerejší těžké kvalifikaci solidní výkon. Povedl se mi dobrý start. Pak už jsem se jen soustředil na svůj závod a snažil se, aby moje dvouzastávková strategie zafungovala. Předjíždění dnes nebylo jednoduché, zvláště když auta byla na různých strategiích.

Myslím tedy, že dnes bylo deváté místo maximum možného. Ve třech ze čtyř víkendu jsem získal body, ale po výsledku z Bahrajnu jsem přece jenom věřil ve víc. Navíc je jasné, že týmy kolem nás se neustále zlepšují. Musíme tedy tvrdě pracovat, abychom byli na Barcelonu připraveni.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Byl to docela dobrý výkon, zvláště když si vzpomeneme, jak to bylo během víkendu těžké s vyvážením auta. Nikdy jsme si nemysleli, že by nám Šanghaj měla nějak moc sedět. S tímto ohledem si myslím, že můžeme být s naší výkonnosti během celého víkendu docela spokojeni. Mít po čtyřech závodech na svém kontě 54 bodů je skvělý výsledek. Navíc jsme prokázali, že jsme konkurenceschopní na rozdílných tratích, což je potěšující.

 

WILLIAMS

Valtteri Bottas, 7.
Byl to dobrý závod, přestože na startu jsem měl kontakt, což mě stálo několik pozic. Také jsem po celý závod jel bez telemetrie, vůbec to nebylo jednoduché. V průběhu celého víkendu jsme se zlepšovali. Je skvělé udělat krok kupředu a za tři týdny ve Španělsku se budeme snažit udělat to stejné.

Felipe Massa, 15.
S Fernandem jsme se dotkli koly, já jel doleva, on doprava. S autem nic nebylo. Pak jsem se dostal poprvé do boxů a to byla noční můra - přišel jsem o závod. Nevím, co se dělo, něco v zadní části vozu, musíme se na to podívat, jestli šlo o chybu či technický problém.

Rob Smedley, šéf výkonnosti vozidla
Je to hořkosladký výsledek, protože vůz byl rychlý. Měli jsme dobrou strategii a tým jako celek pracoval dobře. Je mi velmi líto Felipeho a celého týmu v boxech. Musíme vyšetřit, co se přesně stalo při pit stopu a už se to nesmí opakovat, protože dneska nás to stálo zisk bodů. Mít jedno auto v nejlepší desítce ukazuje, že máme dobrou rychlost a dává nám to optimismus do dalších práce. Do Španělska pojedeme s dobrou náladou.

 

TORO ROSSO

Daniil Kvajt, 10. místo:
Dneska jsem se cítil skvěle a jsem velmi spokojený s mojí výkonností. Měl jsem dobrý start a během prvního kola jsem se posunul o několik pozic. Dnes byla naše rychlost dobrá a užil jsem si souboj s Jensonem.

Odvedli jsme dobrou práci při managementu pneumatik, proto jsme na trati mohli zůstat déle. Dneska všechno šlo dobře a myslím, že vůz má na víc, proto se těším na start evropské části sezony, kde doufám v zisk dalších bodů. 

Jean-Eric Vergne, 12. místo:
Nejprve chci pogratulovat Daniilovi k jeho dobrému závodu a zisku dalšího bodu pro něj i pro tým. Pokud jde o můj závod, měl jsem špatný start a hrozné první kolo. Musíme pochopit, co se stalo, abychom se v této oblasti mohli zlepšit.

Poté již nebylo možné z pneumatik dostat více, protože jsem se zasekl za Buttonem. Nebylo možné vytvářet si náskok a ujíždět. Byl to náročný závod, ale nesmíme zapomínat na pozitivní momenty.

Včerejší kvalifikace byla velmi dobrá, celková rychlost nebyla špatná a víme směr, jakým se máme ubírat, abychom se zlepšili. To je důvod, proč jsem přesvědčený, že můžeme být silnějších za pár týdnů v Barceloně.

Franz Tost, šéf týmu:
Daniil měl další fantastický závod, jeho časy na kolo byly konkurenceschopné. Startoval ze třináctého místa na roštu a přivezl jeden bod. To dokládá naši dobrou výkonnost. Jean-Eric měl špatný start, což ovlivnilo jeho závod a nedovolilo mu to získat lepší výsledek.

Musíme najít důvody, proč se tak stalo, abychom se zlepšili do dalšího závodu v Barceloně. Přivezeme nové díly na úvodní závod evropské části sezony a budeme doufat, že nám to pomůže vylepšit naši celkovou výkonnost.

 

MCLAREN

Jenson Button, 11.
Máme problém s pneumatikami. Schází nám přítlak, to je velký problém. Pneumatiky se hned začaly drolit. Bylo to velmi těžké i pro kluky, kteří pracovali na voze. Musíme zabrat v továrně, opravdu potřebujeme na vůz vylepšení. Na tomto okruhu jsme jsme byli limitování předními pneumatikami.

Kevin Magnussen, 13.
Scházel nám přítlak. Je to škoda, zkrátka ho nemáme dost přítlaku. Způsob, jakým auto provozujeme a jak se pak chová, je ovlivněn nedostatkem přilnavosti. Ovládá se dobře, jen mu chybí přítlak.

Eric Boullier, sportovní ředitel
Naše vylepšení pro Barcelonu stačit nebudu k tomu, abychom vymazali naši ztrátu na čelo. Hoši v továrně ale do toho dávají vše. Auto prostě není dostatečně konkurenceschopné. To víme. Hlavním problémem je chybějící přítlak. V Šanghaji navíc hráli hlavní roli přední pneumatiky. Když Vám na této trati chybí přítlak na přední nápravě, pak za to zaplatíte.

Nepovedlo se nám také dostat přední pneumatiky do optimální teploty, nezahřáli jsme je. To nás ovlivnilo. Do Španělska teď zbývají tři týdny. Do té doby budeme naplno pracovat, abychom deficit na čelo pole zredukovali. Víme, co musíme zlepšit. Na nápravě budeme pracovat ve v noci.

 

LOTUS

Pastor Maldonado, 14.
Dnes to nebyl můj nejlepší závod, ale dojeli jsme do cíle. Mé tempo nebylo fantastické, aspoň jsme se však posunuli kupředu. Tlačil jsem na to tak tvrdě, jak jsem jen mohl. Podíváme se na data, protože se zdá, že nám na rovinkách rychlost scházelo, což ztížilo předjíždění a také obranu.

Bude to příjemné prožít bezproblémový víkend. Pracujeme na tom, aby se nám to podařilo, až zamíříme do Evropy.

Romain Grosjean, nedokončil
Je to škoda, protože jsme teď čtyři závody bojovali jako diví, abychom porozuměli tomuto autu. Teď, když se nám to už trochu podařilo, tak nás zradilo ono. Napřed jsme ztratili čtvrtý rychlostní stupeň, pak i pátý a šestý a to byl konec.

Co se auta týče, tak za teplých podmínek nemůžeme být ultra spokojení. Teď, když si vezmeme celý víkend, tak je z něj 85 % pozitivního a 15% negativního. Pozitivní je, že jsme rozuměli tomu, jak fungovalo auto po aerodynamické i mechanické stránce. V tomto směru bychom měli pokračovat. Dnes navečer to bylo horší, říkal jsem si, že to jde dobře, ale ještě ne dostatečně.

Alan Permane, ředitel traťových činností
Romaina postihly potíže s převodovkou, což znamenalo, že přišel o čtvrtý rychlostní stupeň a pak i o další. V závodě kvůli tomu nemohl pokračovat. Samozřejmě, že tohle není ideální a my příčinu vyšetřujeme. Je to škoda, protože Romain se celkem dobře držel na bodech a dokázal závodit se svými soupeři. Dojezd na bodech byl reálný.

Pastor dnes odvedl skvělou práci, když se z posledního místa dostal na čtrnácté. Pro Barcelonu máme další vylepšení šasi a motoru, takže bychom tam měli být ještě konkurenceschopnější.

 

SAUBER

Esteban Gutiérrez, 16. místo
Byl to velmi komplikovaný závod, co se týče managementu pneumatik. Na tvrdších pneumatikách jsem měl problém s teplotou a nefungovaly, jak by měly. Museli jsme zvolit tři pit stopy, což ve výsledku byla naše nevýhoda. S naší aktuální rychlostí není možné, abychom očekávali lepší výsledek. Plně důvěřuji týmu, všichni se snaží odvádět maximum. Doufám, že v Barceloně se to zlepší a posuneme se nahoru. Věřím v boj o lepší pozice a zisk bodů.

Adrian Sutil, nedojel
Bohužel pro mě to byl krátký závod. Během zaváděcího kola jsem měl problémy. Jel jsem hodně pomalu a nedokázal jsem identifikovat problém. Prostě jsem cítil, že motor nefungoval dle představ.

Na startu jsem neměl výkon. V první zatáčce bylo jasné, že je někde problém. V průběhu prvního kola jsem ztratil hodně pozic, ale najednou se vůz vzpamatoval. Odjel jsem několik kol, ale poté jsem musel do boxů. Snažili jsme se problém vyřešit, ale nešlo tak učinit v krátkém časovém horizontu. Musel jsem odstoupit. Nicméně mám dobrou náladu a těším se na další závod.

Moniša Kalternbornová, šéfka týmu:
Samozřejmě je škoda, že Adrian měl problém s motorem v úvodních kolech a nemohl dokončit závod. Esteban také neměl ideální závod a musíme všechno analyzovat, abychom pochopili, proč zadní pneumatiky náhle ztratily přilnavost. Samozřejmě nejsme spokojeni s naší výkonností. Zažíváme těžké chvíle, ale není důvod házet ručník do ringu. Pokračujeme v práci a nyní se budeme plně soustředit na vývoj nových dílů pro další závod v Barceloně.

 

MARUSSIA

Jules Bianchi, 17.
Během závodu jsem sváděl hezký souboj s Kamujem Kobajašim a jsem rád, že opouštím Čínu s výsledkem před ním. Je to první závod roku, který pro mě šel docela dobře a můžu říct, že je to velká úleva. Ke konci závodu se ke mě Kobajaši na jeho měkkých gumách hodně dotahoval, ale mě se podařilo odrazit jeho útok a zůstat před ním. Bohužel měl dvě zatáčky před koncem překonal, ale nakonec jsem klasifikován před ním. 

Max Chilton, 19.
Je to těžký okruh. Jsem moc rád, že se mi podařilo předjet Marcuse Ericssona a také před ním zůstat. Byl to hezký souboj v průběhu závodu. Dojel jsem do cíle svého 23. závodu za sebou. To mě samozřejmě těší a je to dobrý způsob, jak vstupovat do začátku evropské části sezony Formule 1.

John Booth, šéf týmu
Dnes to byl dobrý výsledek, když Jules porazil Kobajašiho a Max také skončil před Ericssonem. Standardně bychom dnes na Kobajašiho neměli, ale odlišná strategie nám umožnila zůstat před ním. Na boxové zídce nás to stálo nějaké nervy, také management gum byl dobrý a pak samozřejmě výkon od Julese.

Max bojoval na středních gumách s přední levou trochu více než Jules, ale nakonec mu to stačilo, aby skončil před Ericssonem. Na konci jsme viděli, že máme šanci zůstat před ním i s jednou zastávkou navíc, tak jsme Maxe povolali na tří zastávkovou strategii. 

Je dobré opouštět tyto mimoevropské závody na 10. průběžném místě, v této počáteční fázi sezony jsme ukázali dobrou spolehlivost. V Barceloně a v Monaku se budeme soustředit na nasazení nových dílů a také na výkonnost.

 

CATERHAM

Kamuj Kobajaši, 18.
Dojet 18. není to, co jsme chtěli, ale po dobré bitvě s Julesem mě celkem těší průběh závodu. Je to opravdu škoda, že mé předjetí z posledního kola kvůli chybě s cílovou vlajkou nepočítá - nic jsme s tím nemohli udělat.

Sváděli jsme v posledních kolech dobrou bitvu a dostal jsem ho v posledním kole, jenže pak se ukázalo, že vlajkou bylo chybně odmáváno dříve. Než jsme na to po závodě přišli, vnímali jsme to jako drobné vítězství pro tým, všechny to pozvedlo po velmi těžkých úvodních čtyřech závodech roku 2014.

Start jsem neměl skvělý, ale v prvním kole se mi podařilo získat několik míst. Dobře jsem bojoval v první třetině s Maldonadem, ale bylo zřejmé, že ještě nemáme takovou rychlost jako Lotus či Sauber. Pro Španělsko ale chystáme dobrý balík a jsme rozhodnuti jejich náskok stáhnout.

Marcus Ericsson, 20.
Pro mě se celý závod nesl ve znamení nedotáčivosti. Na každé sadě pneumatik nebylo vyvážení správné, kvůli tomu jsem na to opravdu nemohl vůbec tlačit. Je dobré, že jsme dojeli do cíle, ale nebýt té nedotáčivosti, pak bych byl určitě rychlejší.

Můj start nebyl perfektní, na konci prvního kola jsem byl za oběma Marussiemi. První stint jsme odjeli na měkkých a brzdy se začaly drolit, proto jsme zajeli hodně rychle pro středně-tvrdé pro druhý stint v 10. kole.

Přidali jsme trochu na předním křídle ve snaze zmírnit nedotáčivost, ale opravdu to nepomohlo, takže jsem na to nemohl tlačit. Stejné to bylo i ve třetím a čtvrtém stintu na měkkých pneumatikách, ale to už jsem jezdil osamocen, a tak jsem se už soustředil jen na dojezd do cíle.

Cedrik Staudohar, šéf podpory Renaultu
Dnes jsme neměli s pohonnou jednotkou žádné potíže, s týmem jsme pracovali na získání maximálního možného výkonu. Konečný výsledek není přesně tím, co jsme chtěli dosáhnout, ale za využijeme výhody tří týdnů mezi Šanghají a Barcelonou, abychom zapracovali na výkonnosti a pomohly týmu v evropské sezóně podávat patřičné výkony.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po závodě v Číně: Pustil Vettel před sebe Ricciarda záměrně?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 22.04.2014 09:32 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 11 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

George Russell prožil poměrně značný sešup z piedestalu (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: McLaren je opatrně spokojen, Alpine si sype popel na hlavu

Juki Cunoda připravil mechanikům hodně starostí (ilustrační foto)

KVALIFIKACE: Další Pérezovo selhání, dvě červené vlajky a triumf McLarenu

Lewis Hamilton v Maďarsku osmkrát vyhrál, ale v třetím tréninku chyboval (ilustrační foto)

Třetí trénink ovládly McLareny, Red Bully odpočívaly, Leclerc a Hamilton v potížích

Charles Leclerc pokračuje v nepříliš přesvědčivých výsledcích (ilustrační foto)

Druhý trénink - rudé Ferrari způsobilo červenou vlajku, Norris nenašel přemožitele

Carlos Sainz s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Maďarsku vyhrál Carlos Sainz

Sergio Pérez věří, že si své místo u Red Bullu udrží

Cunoda místo Péreze? "Jsem připraven bojovat i proti Maxovi," reaguje hrdě Japonec

Lance Stroll s Aston Martinem AMR24

"Prožíváme vzrušující období." Aston Martin o novém aerodynamickém tunelu a příchodu Hondy

Max Verstappen se vydává zpět na trať

Verstappen žádá další vylepšení vozu. "V Maďarsku musí fungovat!" nabádá Marko

Juan Pablo Montoya byl velkým talentem, ale na mistrovský titul nikdy nedosáhl.

V Goodwoodu se opět projedou staré vozy Williams. Do kokpitu se vrátil jeden z rebelů F1

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mercedes

Mercedes ovládl i Čínu, Alonso třetí, Vettel musel pustit Ricciarda

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Druhý trénink - rudé Ferrari způsobilo červenou vlajku, Norris nenašel přemožitele

  2. "Prožíváme vzrušující období." Aston Martin o novém aerodynamickém tunelu a příchodu Hondy

  3. Cunoda místo Péreze? "Jsem připraven bojovat i proti Maxovi," reaguje hrdě Japonec

  4. KVALIFIKACE: Další Pérezovo selhání, dvě červené vlajky a triumf McLarenu

  5. První trénink v Maďarsku vyhrál Carlos Sainz

  6. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: McLaren je opatrně spokojen, Alpine si sype popel na hlavu

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud