Ferrari: Tovární týmy budou mít v sezóně 2014 obrovskou výhodu

Jana Šrámková, 2. ledna 2014, 17:26 Google+

Podle Jamese Allisona, technického ředitele Ferrari, budou mít tovární týmy F1 v příštím roce kvůli novým turbo motorům velkou výhodu.

Počet komentářů:  35 komentářů (Poslední 03.01. 23:43) Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

James Allison se domnívá, že výhoda továrních týmů jako Ferrari či Mercedes se v příštím roce kvůli novým turbo motorům ještě zvětší.

"Jednou z obrovských výhod je, že stavíme motor i šasi pod jednou střechou. To je výhodou v každé sezoně, ale v roce 2014, kde se jedná o tak odlišné pohonné jednotky - ta výhoda bude opravdu velká," uvedl pro Autosport.

Šéf motorového oddělení Ferrari, Luca Marmorini se domnívá, že se na konkurenceschopnost motorů upnula až přílišná pozornost a věří, že úspěch bude záležet na tom, jak se postaví auto jako celek.

"Je to velká změna, ale bude důležité, jak se motor spojí s konkurenceschopným autem. Pro Ferrari je to společný projekt (mezi odděleními zabývajícím se motorem a šasi). Co se motoru týče, bude klíčová spolehlivost," upozorňuje. 

A dodává, že každá změna na motoru byla konzultována s designéry. "Konec konců vyhrát musí auto, ne motor," uvedl Marmorini.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ferrari: Tovární týmy budou mít v sezóně 2014 obrovskou výhodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 03.01.2014 23:43 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 35 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kupříkladu tuto kombinaci v barvách Mercedesu zřejmě jen tak neuvidíme

Max Verstappen a Mercedes? Toto Wolff na něj prý nemá ani telefon...

Ferrari na rovinkách dosahuje nejvyšších rychlostí ze všech

Voní benzín Ferrari po grapefruitu? "Z ničeho je nepodezírám, dá se jím ale hodně získat," říká Horner

Průjezdu novým okruhem ve Vietnamu

GP Vietnamu: První onboard VIDEO z nového okruhu

Max Verstappen v čínském duelu se Sebastianem Vettelem

Verstappen se nadějí na titul s Hondou nevzdává, od poloviny sezóny chce začít vyhrávat

Nico Hülkenberg s nespolehlivým Renaultem RS19 v Číně

Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

Carlos Sainz během kvalifikace v Číně

Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Grosjean, Romain

Grosjean: Do sezóny 2014 vstoupíme s šancí na titul

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg

  2. Red Bull slevuje ze svých cílů: "Pět vítězství vymyslel optimista Marko," říká Horner

  3. Závodní tempo McLarenu bylo nejlepší ze zbytku pole, poukazuje Norris

  4. GP Vietnamu: První onboard VIDEO z nového okruhu

  5. Opět to MGU-K: "Rozdáváme body zdarma," stěžuje si Hülkenberg. Proč byl Ricciardo mizerně pomalý?

  6. Verstappen se nadějí na titul s Hondou nevzdává, od poloviny sezóny chce začít vyhrávat

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud