Ferrari: Tovární týmy budou mít v sezóně 2014 obrovskou výhodu

Jana Šrámková, 2. ledna 2014, 17:26 Google+

Podle Jamese Allisona, technického ředitele Ferrari, budou mít tovární týmy F1 v příštím roce kvůli novým turbo motorům velkou výhodu.

Počet komentářů:  35 komentářů (Poslední 03.01. 23:43) Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

James Allison se domnívá, že výhoda továrních týmů jako Ferrari či Mercedes se v příštím roce kvůli novým turbo motorům ještě zvětší.

"Jednou z obrovských výhod je, že stavíme motor i šasi pod jednou střechou. To je výhodou v každé sezoně, ale v roce 2014, kde se jedná o tak odlišné pohonné jednotky - ta výhoda bude opravdu velká," uvedl pro Autosport.

Šéf motorového oddělení Ferrari, Luca Marmorini se domnívá, že se na konkurenceschopnost motorů upnula až přílišná pozornost a věří, že úspěch bude záležet na tom, jak se postaví auto jako celek.

"Je to velká změna, ale bude důležité, jak se motor spojí s konkurenceschopným autem. Pro Ferrari je to společný projekt (mezi odděleními zabývajícím se motorem a šasi). Co se motoru týče, bude klíčová spolehlivost," upozorňuje. 

A dodává, že každá změna na motoru byla konzultována s designéry. "Konec konců vyhrát musí auto, ne motor," uvedl Marmorini.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Ferrari: Tovární týmy budou mít v sezóně 2014 obrovskou výhodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 03.01.2014 23:43 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 35 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Grosjean, Romain

Grosjean: Do sezóny 2014 vstoupíme s šancí na titul

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

  2. Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

  3. Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

  4. FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

  5. "Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

  6. "Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud