DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Tovární týmy budou mít v sezóně 2014 obrovskou výhodu
Podle Jamese Allisona, technického ředitele Ferrari, budou mít tovární týmy F1 v příštím roce kvůli novým turbo motorům velkou výhodu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari: Tovární týmy budou mít v sezóně 2014 obrovskou výhodu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:18 03.01.2014 194.160.178.XXXNo, ako to vlastne bude,... ...uvidíme za chvíľu pri predsezónnych testoch, lebo tam po prvý raz uvidím nové autá a jazcov, ich inžinierov a technikov ako sa vedia s novou technikou vysporiadať. Dovtedy je zbytočné niečo dopredu komentovať, ak sú v tímoch k dispozícii nástroje ktorými je to možné navrhnúť tak, aby všetko perfektne fungovalo. -
-
-
-
anonym
06:07 03.01.2014 188.120.195.XXXMyslím, že ho chápu. DD šly proti smyslu a účelu tehdejších restrikcí aerodynamiky a stejná konstrukce nebyla některým jiným týmům povolena. Brawn to dokázal okecat tím, že nejde o difuzor, ale o nárazovou strukturu. Zlí jazykové mluví o konspiraci...
Protože to byl nápad Brawnu a byli tedy s jeho zapracováním do celkové filozofie auta nejdál. Není tajemstvím, že samotné přidání dvojitého difuzoru na auto, které bylo konstruované bez něj, nebylo zdaleka tak efektivní.-
Ferda
09:02 03.01.2014 46.47.176.XXXPokud si dobře vzpomínám, tak možnost DD se řešila už při sestavování technických pravidel. Sám Ross Brawn poukazoval na možnost díry v pravidlech, ale týmy to hodily za hlavu a pravidla podepsaly aniž by si uvědomily jaký to může mít dopad.
Říká se že s myšlenkou DD jako první přišla Toyota a Brawn s Williamsem tuto vychytávku pouze okopírovali, ale zda je to pravda si tvrdit neodvážím.-
anonym
09:42 03.01.2014 178.255.168.XXXTo je sice možné, ale před sezónou se na DD dotazoval FIA minimálně jeden tým mimo dvojdifuzorové trio a dostal zákaz. Brawnu a spol. bylo to samé povoleno. Přitom šlo údajně o stejnou konstrukci a lišilo se jen zdůvodnění. Tohle prostě FIA nezvládla a konspiračním teoretikům se vůbec nedivím, že jim to celé smrdí.
To je zajímavé, měl jsem celou dobu za to, že s DD přišli právě u Brawnu a kopírovala Toyota s Williamsem. Pokud kopírovali od Toyoty, pak odvedli v porovnání s ní opravdu skvělou práci.-
Ferda
09:58 03.01.2014 46.47.176.XXXDD asi nebyly tak všemocné jak se zdálo, ale bylo třeba k ním mít i výboný vůz a víme, že Honda dala do vývoje vozu neskutečné prostředky. Red Bull v 09 na DD kašlal a přesto na (Hondu) už od začátku moc neztrácel a ke konci roku Brawna předčil.
Nevzpomínám si na to, že by některý tým žádal FIA o povolení DD, ale všechno si zapamatovat nejde. Jen si vzpomínám, že proti DD byl podaný protest a FIA DD uznala jako legální záležitost.-
anonym
10:12 03.01.2014 178.255.168.XXXJJ, protest byl, ale to bylo až na jaře. Některý z týmů ale přišel s tím, že se na stejné řešení dotazovali v zimě a bylo jim sděleno, že by bylo nelegální. Odkud to přišlo, si nevybavím, a hledat to teď nebudu, protože mám práce nad hlavu, kdyžtak večer.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
01:08 03.01.2014 194.228.13.XXXLoni ta výhoda byla 0 ten 8mi válec by měl být od 2006 stejný, přibyl KERS... Takže zabudovat ho do auta nebyl takový problém... Teď budou zcela nové motory a tovární týmy mluví do toho jak budou vypadat, aby si je mohli dobře poskládat do vozu...
-
-
-
-
Arnoux
19:18 02.01.2014 217.66.164.XXXNo ona ta jeho logika tak nelogická není.RB staví auto kolem rozměrově jasně danýho motoru od Renaultu, ale Ferrari může tak špekulovat ohledně spojení motoru a šasi až to dopadne tak,že bude na hov.. oboje.
To co říká Allison jsou jen PR žvásty.Kdyby to tak bylo nevyhrál by za 60 let titul nikdo jinej než Ferrari.
Vůbec na tom nezáleží,jde jen o momentální díl nápadu a štěstí.Motory jsou všechny špičkový.
Podle mně jsou dost podělaný z Renaultu,protože ten jedinej ve svých civilních autech používá něco podobnýho co bude jezdit v sezoně.
Ale uvidíme......-
Jarda
19:46 02.01.2014 89.176.157.XXXPodle meho nazoru to neni pravda. Naposledy kdyz jsem se dival, tak Renault nepouziva v civilnich autech nic ani trochu podobneho tomu co pude pohanet F1 v 2014. Nelze srovnavat konstrukci bezneho turbomotoru se zavodnim agregatem. Pristi rok bude hlavne o spolehlivosti - vsichni delaji maximum, ale nikdo nevi jak to dopadne - musime si pockat na brezen. Zatim to vypada, ze rok 2014 muze byt velmi zajimavy - pokud ne zavodne (treba se objevi nejaky zazrak ala Brawn GP), tak technicky jiste...-
Arnoux
23:09 03.01.2014 217.66.164.XXXRenault používá u motoru Tce Energy techniku z F1: čtvercová charakteristika,vačky potažené syntetickým diamantem,pokarbonované písty.
Myslel jsem hlavně to,že třeba Mercedes a Ferrari viděli takhle malý motor z rychlíku, ale Renault ho má v autech co už jezdí.
Samozřejmě to může být všechno jinak,ale obávám se,že nebude a RB-Renault bude nedostižný.
A pro anonyma-myslíš ty nejlepší motory od BMW co se vydírá nikasil a praskají mezi válci,nebo VW kde vydrží rozvodový řetěz i 80.000km?
S Hondou souhlasím, ale primát ve vztahu obsah vs.výkon u atmosféry drží opět Renault v Cliu Sport 2,0 16V .
Megane RS je zase nejrychlejší předohrab na Nordschleiffe, tak nevím kde jsou Golfy RS,Hondy a ostatní?
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek