Španělský pilot Ferrari o nich během Velké ceny Koreje prohlásil, že "nejsou dobré." Pirelli však své pneumatiky brání s tím, že někteří piloti je v F1 nevyužívají správně.
"Musím říci, že byl velmi nervózní, když to prohlásil. Není to kvůli pneumatikám - nedokáže vyhrávat z několika jiných důvodů. Pokud pneumatiky správně nevyužívali, není to naše chyba," hájí se výkonný ředitel Pirelli Marco Tronchetti.
Pirelli působí v F1 již třetím rokem a nedávno se dohodlo na prodloužení smlouvy o další tři roky. FIA jí navíc umožní testování pneumatik pro rok 2014 s letošními vozy, protože jejich Renault R30 je již dosti zastaralý.
"Můžeme udělat, cokoliv je zapotřebí, ale s ohledem na pravidla. Znamená to, že musí být používány v rámci omezení, která týmům poskytujeme," pokračuje Tronchetti, který včera na zvláštní tiskové konferenci rozebíral ekonomické výsledky a plány Pirelli.
Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery (vlevo) s výkonným ředitelem Marcem Tronchettim
(foto: Pirelli)
Italský dodavatel byl letos po závodě v Silverstone donucen své letošní specifikace upravit a vrátit se k loňským konstrukcím. "Zaznamenali jsme pár týdnů po Silverstone nějaké škody, ale myslím si, že dnes lidé chápou, že nešlo o chybu Pirelli," dodává výkonný ředitel Pirelli pro CNN.