Týmy si s největší pravděpodobností schválily, že v roce 2014 budou moci strávit osm dní testováním na trati, některé menší týmy se však už teď bojí své konkurenceschopnosti. Všechny z nich, s Force Indií v čele proti tomuto návrhu vystupovaly a teď hledají alternativní řešení. "Čtyři dvoudenní testy jsou pro nás nepřijatelné," řekl týmový šéf, Robert Fernley, pro německý 'Motorsport-Total.com'.
Je to všechno otázka rozpočtu? Šéf McLarenu, Martin Whitmarsh, to odmítá. Dle něj záleží na typu testu (v tomto případě by se mělo jednat o testy na té stejné trati, jako se odjela VC) a týmy by tak neměly počítat s nějakými velkými náklady navíc. "Vždy jsem podporoval omezení testů - stejně jako další jiná omezení - ale kompromis v podobě úterních/středečních/čtvrtečních testů na té samé trati po evropském závodu, je akceptovatelný."
I tak se ovšem musí hledat další cesty, jak udržet náklady pro menší týmy na nízké úrovni. Jednou z cest, jak toho dosáhnout, by mohlo být komerční zpeněžení testů. Veškerá práva v této oblasti však vlastní Bernie Ecclestone. "Snažili jsme se s tím nějak pohnout. A při společném testu bychom se mohli nějak domluvit s danou tratí. Ale je to spíše záležitostí držitele komerčních práv, když budeme společně testovat, tak drží práva on."