Do Austrálie přiveze super-měkkou (červená barva) a středně-tvrdou (bílá) směs - ta nejměkčí se v Melbourne objeví vůbec poprvé. Vynechání jednoho stupně tvrdosti by mělo zajistit dostatečný výkonnostní rozdíl pro uplatnění různorodých strategií.
V Malajsii budou mít týmy kvůli vysokým teplotám a drsnému povrchu k dispozici to nejtvrdší z portfolia Pirelli, tedy středně-tvrdou (bílá barva) a tvrdou (oranžová) směs.
V Číně známé relativně vysokou degradací a nároky na gumy se bude závodit na měkkých (žlutá barva) a středně-tvrdých pneumatikách.
Do Bahrajnu italský obuvník týmům F1 dodá měkkou a tvrdou směs, které by měly zajistit dobrou rychlost v kvalifikaci i dostatečnou výdrž v obvykle horkém závodě.
Každý tým během pro závodní víkend dle pravidel obdrží šest sad tvrdší a pět sad měkčí ze dvou nabízených směsí. Pirelli krom hladkých pneumatik s sebou přiveze vždy i přechodné pneumatiky (čtyři sady pro každého jezdce) a pneumatiky do deště (tři sady pro každého).