Red Bull RB9
"Bylo by zajímavé, kdyby byl nový Red Bull více odlišný od toho loňského. Z loňského vozu převzali hubený nos - ten má velmi malou třecí plochu. To je důležité pro celkový přítlak, protože čím větší nos máte, tím více vzduchu do něj naráží a tím více se snižuje efektivita předního křídla.
Přední křídlo je stejné s tím, s jakým končili minulou sezonu, pouze byly změněny nosníky křídla, aby prošli přísnějšími testy, které od letoška platí. Zatím to není nějak zvlášť zajímavý prvek, ale očekávám, že na něm ještě budou pracovat.
Vpředu se rozhodli nenásledovat Ferrari s jejich zavěšením pull-rod, které poskytuje menší aerodynamické výhody, a setrvali u zavěšení push-rod. Bočnice jsou poměrně úzké, ty budou dobře spolupracovat s přepracovanou zádí. Karoserie vzadu končí dříve než vloni. Red Bull tak chce zlepšit proudění vzduchu [v zadní zúžující se oblasti bočnic] nazývané 'láhev od koly'. Tím by mělo dojít ke zvýšení přítlaku.
Celkově u Red Bullu nevidím tak výrazné změny jako u McLarenu. Když se podíváte na něj [McLaren], tak si říkáte - ano tady tohle je lepší řešení než bylo vloni. U Red Bullu je to jinak. Většina auta vypadá dost podobně."
Toro Rosso STR8
"K novému technickému řediteli Toro Rosso, Jamesy Keyovi, chovám velký respekt. Pracoval se mnou u Jordanu a opravdu ho uznávám, je velmi chytrý. Myslím, že pro Toro Rosso odvede dobrou práci. Rozhodli se použít řešení výfuků od McLarenu. Auto vypadá z hlediska aerodynamiky jako hezký a čistý vůz. Myslím, že to bude krok vpřed.
Nejvýznamnější změnou na letošním voze je, že bočnice již nejsou tak podseknuté jako byly u vozu v předešlých dvou letech. Design z předešlých dvou let byl výhodou na rovinkách, ale byl horší ve vytvráření přítlaku. Takže myslím, že letošní řešení by mělo být krokem vpřed."
Hodnocení dalších letošních vozů Garym Andersonem:
McLaren MP4/28
Ferrari F138
Sauber C32