Gasly již v sezóně 2019 závodil za kýžený Red Bull, tam však dost zaostával za týmovým kolegou Maxem Verstappenem, proto jej vedení odsunulo zpět do Toro Rosso (dnes AlphaTauri).
O moc lépe si však nevedli ani jeho nástupci: Alexander Albon či Sergio Pérez, zatímco Francouz se u AlphyTauri nadechl ke skvělým výkonům a nyní usiluje o druhou šanci u áčka Red Bullu, s nímž loni získal Verstappen titul mistra světa.
"Rozhodně to je cílem. Nejsem v F1 proto, abych se spokojil s umístěním v první desítce či pětce. Vítězství a tituly jsou jediným důvodem, proč v F1 tak tvrdě pracuji. A k tomu potřebuji patřičné auto," popisuje ambiciózní Gasly, jenž loni skončil v šampionátu na 9. příčce.
A svým způsobem dává Red Bullu ultimátum do příštího roku, kdy mu končí smlouva: "Uvidíme, jak to půjde letos. Podle smlouvy mi zbývají dva roky, pokud se ji rozhodneme celou dodržet. Letos jde samozřejmě o AlphuTauri, takže pro potenciální rok s Red Bullem už zbývá jen 2023. Budeme si o tomu muset promluvit!"
Pokud by mu rakouský tým neumožnil plnit si v F1 své sny o boji o mistrovský titul, nevylučuje odchod ke konkurenci: "Nejprve o tom budu jednat s Red Bullem a pak uvidíme, kam nás to zavede, zda budeme sdílet touhu společně."
"Pokud ne, budeme se muset v budoucnu porozhlédnout po příležitostech kolem," varuje 26letý šampion série GP2 (2016) a vítěz Velké ceny Itálie (2020) svého současného zaměstnavatele. Po testech v Barceloně byl sice s novým vozem AT03 vcelku spokojený, ví ale, že o vítězství v závodech s ním moci bojovat nebude.