Na oficiálních stránkách Ferrari Nicolas Tombazis uvedl, že nepovedené sezony z posledních let měly vliv na jeho pozici, když se ukázalo, že příliš mnoho požadavků mu znemožňuje řádně pracovat na mechanických i aerodynamických aspektech vozu.
"Abychom eliminovali tento problém, vytvořili jsme pozici zástupce šéfdesignéra, kterou zastávají dva lidé, kteří se budou střídat u jednotlivých modelů. Přibrali jsme také šéfa aerodynamiky a další zaměstnance, abychom zlepšili naši metodologii v aerodynamice. Mým úkolem je dohlížet na všechny tyto aktivity a poskytne mi to více času věnovat se specifickým aerodynamickým problémům a k přijetí kreativnějšího přístupu. Během posledních let se F1 stala ještě sofistikovanější, takže jedna osoba už nedokáže zvládat všechno," uvedl.
Změny však neproběhly jen v této oblasti - nutnou rekonstrukcí prochází také jejich aerodynamický tunel. "Práce na letošním voze bude prováděna v aerodynamickém tunelu Toyoty v Německu, zatímco vylepšíme tunel v Maranellu, který je celkem starý a potřebuje po těch dvanácti letech, ve kterých nám sloužil, opravit ," upozorňuje Tombazis.
Připouští, že ideální situací by bylo mít tunel v Maranellu a dodává, že nemůže říct, že by Cologna byla perfektním řešením, avšak v rozhodování převážily výhody, které budou plynout z vylepšeného tunelu. A jaké výsledky s novým vozem předpokládá?
"Poslední roky mě naučily nemluvit moc brzy, takže si musíme počkat, jaké dostaneme odpovědi, až vyjedeme na trať. Myslím, že jsme odvedli docela dobrou práci a rozhodně se musíme oproti minulým sezonám zlepšit. Specifikaci vozu, kterou jste mohli vidět při představení, vyzkoušíme při prvních testech. Proběhlo na ní relativně málo vývoje v aero tunelu, avšak přesto věřím, že budeme mít silný balík pro třetí test a pro první závod," nechal se slyšet.