Lotus podobně jako McLaren stále věří, že to letos může dotáhnout na titul. Kimi Räikkönen je v šampionátu třetí o bod za Hamiltonem, na vedoucího Fernanda Alonsa mu chybí bodů 38. V Singapuru bude muset po zklamání v Monze zabrat. K lepšímu výsledku by mu měly pomoci i výraznější úpravy monopostu E20.
"Máme novou podlahu a nové zadní křídlo. To funguje při stejné úrovni přítlaku jako naše specifikace zadního křídla pro Monako, dosahuje však většího DRS rozdílu. Znamená to, že je lepší po přepnutí z maximálního na snížený odpor," vysvětluje technický ředitel James Allison.
"Věříme, že jsme byli schopni vyrobit zadní křídlo, které se nachází ve vyšším spektru přítlaku, ale přesto stále umožňuje dosáhnout obrovského potenciálu DRS, což je u vyšších úrovní přítlaku obtížnější. Bude zajímavé sledovat, jak bude fungovat na trati," dodává Allison.
Nové křídlo je zvláštním vývojovým prvkem, který se ale liší od dvojitého DRS, jež bude Lotus znovu zkoušet až v Suzuce, protože by v Singapuru kvůli krátkým rovinkám jeho nasazení nebylo příliš efektivní.
Záď Lotusu E20 v Belgii (foto: Lotus F1 Team)