"McLaren nebude mít v Belgii dvojité DRS," vyvrací spekulace. McLaren se podle něj konceptem zabýval, nakonec se ale rozhodl své zdroje soustředit jiným směrem, kde to bude mít ještě větší vliv na zvýšení výkonnosti vozu MP4-27.
"Myslím, že v příštích několika závodech uvidíte u většiny vozů nová křídla. Určitě se s nimi setkáte u McLarenu. Vždy se věnujeme široké škále vývojových projektů a dvojité DRS je zajímavé.
Nedostalo se mu maximálního množství zdrojů, máme jich omezeně a snažíme se je využít tam, kde budou tím největším přínosem. Zatím se nám podařilo nalézt jiné projekty, které si ty zdroje zaslouží a které nám poskytnou na oplátku více výkonu.
Myslím, že začneme vídat další varianty u týmů, které nemusí nutně následovat to, co jsme viděli u Mercedesu, což bylo inovativní. Neohlašujeme kdy, kde nebo zda vůbec jej nasadíme," pokračuje Whitmarsh.
Potvrdil však, že McLaren do Spa přiveze krom přepracovaných křídel i několik dalších viditelných úprav svého monopostu.
Lewis Hamilton loni v Belgii s aktivovaným DRS (foto: Vodafone McLaren Mercedes)